The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Op welke review doel(de) je? Nu zijn er in ieder geval wel stemmen bij alle reviews (met onderbouwing). Verder merk ik zelf ook wel eens dat je even moet wachten tot de hele pagina is geladen en dan pas kan stemmen en dat het even kan duren voordat de stem ook is verwerkt. Dit duurt echter niet vaak langer dan 1 minuut.
op de Mijne.
ik kan mijn waardering van het product niet wijzigen (blijft na wijziging altijd op "geen mening" staan.
ik kan mijn waardering van het product niet wijzigen (blijft na wijziging altijd op "geen mening" staan.
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Ah, ik dacht eerst dat je het over de ster-waardering had. Maar ik zie inderdaad dat de review bij jou op "geen mening" blijft staan. Ik denk alleen dat mensen van de pricewatch hier verder weinig aan kan doen / over kan zeggen. Dit topic zal dan een subtiel schopje naar lieve devvers moeten krijgen, denk ik.
Ik zie wel wat errors in onze query-logs; het lijkt te maken te hebben met het ontbreken van gekoppelde citeriumId's. Ik ben helaas minder bekend met die code...
Intentionally left blank
Pagina: 1