Ik heb mijn playstation weer eensch uit de kast getrokken omdat ik een nieuw setje boxen heb gekocht. Ook had ik nog een optisch kabeltje liggen in de kast, dus ik dacht: verrek, laat ik die PS2 eens via de optische kabel aansluiten, lekker genieten van dolby prologic...
...niet dus
Even de "Optical OUT" functie in het ps2 menu aanzetten werkt niet. Het welbekende rode licht komt wel door mijn kabel heen, maar het schermpje van mijn reciever blijft staan op "No digital data".
Ik heb via google meerdere mensen gezien die voluit genieten van hun optical out icm dolby surround, dus het moet wel kunnen werken. Ik gebruik overigens wel spellen die dolby prologic II ondersteunen en heb ook gewone dvd films geprobeerd maar helaas werkt geen van beide.
Samenvatting/eindvraag:
Zijn er hier mensen op GoT die hun PS2 ook via de optical out gebruiken? Zo ja, heeft iemand een idee wat ik fout doe?
...niet dus
Ik heb via google meerdere mensen gezien die voluit genieten van hun optical out icm dolby surround, dus het moet wel kunnen werken. Ik gebruik overigens wel spellen die dolby prologic II ondersteunen en heb ook gewone dvd films geprobeerd maar helaas werkt geen van beide.
Samenvatting/eindvraag:
Zijn er hier mensen op GoT die hun PS2 ook via de optical out gebruiken? Zo ja, heeft iemand een idee wat ik fout doe?