Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb nu 2 weken een htc touch diamond van Vodafone en ben al 2 weken aan het zoeken hoe ik het black theme krijg geinstalleerd. ik ben al zover dat ik .tsk bestand in de map windows heb gezet en deze heb geselecteerd in vandaag. ik heb nu de de bovenste en onderste balk van het black theme en de rest is nog steeds vodafone theme (dus de rode tijd en die sleep blak is ook nog rood) hoe krijg ik dit weg??????? ik kan het echt niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
Kijk eens bij SPB Software House, die hebben er een heel mooi programma'tje voor, dan kan je er alles mee. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en welke moet ik dan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Of installeer met behulp van Hard-SPL de 1.93 ROM van HTC zelf. Dan heb je meteen een sneller toestel inclusief zwart thema.

Disclaimer: op eigen risico en mogelijk geen garantie via vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@BoukeHaarsma

Gaan er dan bestanden verloren? zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:06:
@BoukeHaarsma

Gaan er dan bestanden verloren? zo ja welke?
Voor zo ver ik weet ben je wel alles kwijt. Je hele ROM wordt opnieuw geschreven met orginele HTC bestanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke... maja waarschijnlijk vervalt mijn grantie+verzekering dan .... is er dus geen andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Flappie schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:15:
[...]
Voor zo ver ik weet ben je wel alles kwijt. Je hele ROM wordt opnieuw geschreven met orginele HTC bestanden :)
De data op je interne geheugenkaart blijft wel bestaan, maar andere gegevens gaan inderdaad verloren.
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:16:
oke... maja waarschijnlijk vervalt mijn grantie+verzekering dan .... is er dus geen andere manier?
Het is vast ook wel mogelijk zonder rom-upgrade, hoe dit echter in zijn werking gaat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook op verschillende forums iets gelezen over touchflo3D config, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:26:
ik heb ook op verschillende forums iets gelezen over touchflo3D config, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van
Kijk eens verder op xda en in het TD-topic. Hier staat wel een aardige handleiding en een video

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja hij is bezig... op die link die Heppieboeddah poste stond ook een Theme in en dat was geen .tsk bestand maar een windows thema bestand deze heb ik op het interne geheugen gezet en toen kon ik hem installeren en hij is inmiddels klaar en het werkt!! :) :) bedankt allemaal voor de snelle reacties!

Verwijderd

Kijk eens verder op xda en in het TD-topic. Hier staat wel een aardige handleiding en een video
Hallo,

Ik heb vandaag het programma Diamond TF3D Config version 0.6.7 gedownload en geïnstalleerd op mijn HTC Diamond 2, maar hij doet het niet. Het programma zegt: "Er is een onverwachte fout opgetreden in Diamond TF3D Config.exe."

Wat kan ik hiermee doen, want ik heb wat leuke thema's gedownload die ik graag wil gebruiken.

M.v.g Bans.

(P.S. iemand nog suggestie websites voor software of thema's voor de HTC Diamond 2?)
Pagina: 1