Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2003] blijft herhalend starten

Pagina: 1
Acties:

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Probleem is dat Outlook constant opnieuw start, en hij lijkt het probleem te geven bij het verzenden/ontvangen van de post. Klinkt als een probleempje om even met een herinstallatie van Office op te lossen, maar helaas. Ook door het verwijderen van de mappen helpt het niet.
Als je Outlook niet laat verzenden/ontvangen komt het probleem veel minder vaak voor, maar nog steeds wel eens. Je kan dus 'half' in de instellingen werken etc.

Dingen die ik geprobeerd heb zijn:
- Outlook/Office repareren & opnieuw installeren
- Outlook-mappen in Local Settings en Application Data verwijderen
- Laatste updates van Windows XP (SP3) & Office
- Virusscanner uitschakelen etc. en deinstalleren (i.v.m. access violation & entapi)
- hopen dat rapport verzenden een oplossing gaat geven
- andere emailaccountinstellingen/adres
- Internet afzoeken naar andere soortgelijke problemen om tot een goede oplossing te komen

Foutrapport verzenden geeft:
app: outlook.exe
mod: entapi.dll
fdebug: 0
offset: 0000368a

0xc0000005 (Access Violation)
toegevoegd bestand: 475218.cvr (random nummer met extensie cvr)

update: nu zelfde fout zonder entapi.dll

[ Voor 13% gewijzigd door vmsw op 08-09-2008 14:11 . Reden: aanvullingen gegevens/diagnose ]

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Staat er iets in de application eventlogs? (Nouja, iets zal er wel in staan, maar iets relevants? :+ )

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37

talin

ES-MA

lijkt op een rechten kwestie.
is dit een POP acount of een exchange acount?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Zou eventueel gekund hebben, echter ligt het niet specifiek aan het account (ik heb een ander pop-account geprobeerd). Oorspronkelijk was het imap. Exchange is nooit gebruikt daar.

Ik heb hem maar opnieuw geïnstalleerd, want ik kon er echt niet meer achterkomen. Verder was hij al wat traag, dus heel erg was t ook weer niet om te doen.