• Bf2008
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-11-2025
Hallo ik heb een vraag en het antwoord nog niet kunnen vinden.

Als ik op mijn laptop M in toets sluit hij de vensters af. Esc is plots start openen etc.
F is find alsof de alt is ingedrukt maar dit klopt niet.

Ik heb de land instellingen al op alle mogelijke manieren geprobeerd.
De overige totsen werken ook voor geen meter.

Iemand een idee wat dit kan zijn.

Ik was er zo flauw van dat ik xp opnieuw geinstalleerd heb. Hij doet nog steeds vreemd.

Help !!

Gr. Bert

edit: het is een HP 6361EU

[ Voor 3% gewijzigd door Bf2008 op 08-09-2008 12:37 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je dit probleem ook onder een livelinux distro of als je bv met een dosbootdisk start? In dat geval kan het wel eens aan de hardware liggen (zorg sowieso dat numlock e.d. uistaan, al lijkt dat niet het probleem te zijn hier).

Wat je kunt doen is je keyboardkabel eens opnieuw inpluggen. Deze flatcable kan losraken, als die scheef zit dan kan je keyboard nog wel eens moelijk gaan doen.

• the___butcher
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 14:53
Klinkt alsof de windows-toets blijft hangen. De toetsen die jij noemt leveren bij mij in combinatie met de windows-toets in ieder geval hetzelfde op.

• Bf2008
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-11-2025
Dat is het juist, alle toetsen zijn vrij zit niks onder etc.
Dat los pluggen is daar makkenlijk bij te komen voor jan met de pet zeg maar.?

Ben er achter dat met ctrl de toetsen op een andere pc het zelfde doen. Maar wat ik zei het bord is clean.

[ Voor 28% gewijzigd door Bf2008 op 08-09-2008 12:44 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 23:36

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Bf2008 schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:42:
Ben er achter dat met ctrl de toetsen op een andere pc het zelfde doen. Maar wat ik zei het bord is clean.
Tja, je moet je lpatop open schroeven. Anders zou je een software tool kunnen zoeken (keyboard mapper) om een keyboard layout te maken waar de windows toets niet werkzaam is.

wat is het merk + type van je laptop?

[ Voor 4% gewijzigd door leuk_he op 08-09-2008 12:50 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Bf2008 schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:42:
Dat los pluggen is daar makkenlijk bij te komen voor jan met de pet zeg maar.?
HP notebookjes zijn redelijk makkelijk open te maken in de regel, maar het verschilt natuurlijk weer per model.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
Je kan notebook toetsen er over het algemeen ook heel makkelijk af klikken. Gewoon er rustig af trekken.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

GENETX schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:14:
Je kan notebook toetsen er over het algemeen ook heel makkelijk af klikken. Gewoon er rustig af trekken.
Of er een kat overheen laten lopen :+ (ja, ja, hier spreekt een ervaringsdeskundige).

Maar goed, als je alleen de toetsen eraf haalt dan kun je nog niet bij de connector, gezien die aan de onderkant van het keyboard zit.

Verwijderd

3 of 4 schroefjes aan de onderkant, paar lipjes boven aan het toetsenbord en voila, je wipt hem erzo uit.

(Alle schroefjes die je los moet draaien, staat een mooi keyboardje bij getekend)

Connector eruit, keyboard schoonblazen met lucht, connector terugplaatsen en testen.
Pagina: 1