Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WORD 2003] Aanpassen opmaak voor meerdere documenten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen iedereen,

I.v.m met nieuwe huisstijl moeten bij ons enkele honderden documenten worden aangepast. Dit zijn RTF documenten die gemengd worden in ons systeem.

Deze .RTF documenten hebben nu de opmaak van ons vorige huisstijl maar moeten binnenkort een andere huisstijl hebben. Het gaat hier om: marges, regel afstand, lettertype en de lades van onze printer.

Ik kan natuurlijk dit handmatig per document aanpassen. Maar ik vraag mij af of dit ook anders, meer geautomatiseerd kan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het RTF formaat is beschikbaar, www.biblioscape.com/rtf15_spec.htm http://www.microsoft.com/...5396A18A2B&displaylang=en

Je kunt het dus waarschijnlijk (laten) manipuleren met wat slim dev-werk.

Maar, ik kan me zo voorstellen dat de rtf's zijn gegenereerd en o.b.v. 1 template zijn samengevoegd. Misschien is dat opnieuw doen verstandiger.

Of laat ze zoals ze zijn, ik kan me zo voorstellen dat die oude meuk niet meer wordt geprint resp. juist de oude layout moeten blijven hebben.

Of beter: ga nadenken of er geen betere manier is dan honderden verschillende ongestructurdeerde bestanden te gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)