Ik heb sinds kort een vreemd probleem. Ik heb al heel lang geen Video-DVD's meer gekopieerd, maar wilde laatst een kopie maken van een vakantiefilm. Ik heb de DVD geript met DVDShrink (deed ik voorheen ook altijd) en DVDShrink de DVD laten branden (met behulp van Nero 8). Dit leek helemaal goed te gaan, ook de erificatie was prima. Als ik echter de DVD in mijn DVD-speler doe dan zeg hij dat hij er nix mee kan. Als ik de DVD in mijn PC doe (waarmee hij gebrand is) dan is het probleem nog veel vager. Al mijn DVD-stations verdwijnen (zijn niet meer zichtbaar bij Deze Computer) zelfs de viruele drive die ik via Deamon Tools had aanstaan.
Wat heb ik al geprobeerd: Andere dvd's te kopiëren, probleem blijft zich voordoen. Andere writeable dvd's proberen, probleem blijft ook bestaan. Dvd kopiëren direct via Nero, zelfde probleem.
Wat heb ik al geprobeerd: Andere dvd's te kopiëren, probleem blijft zich voordoen. Andere writeable dvd's proberen, probleem blijft ook bestaan. Dvd kopiëren direct via Nero, zelfde probleem.