Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VISTA] Video DVD's onleesbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een vreemd probleem. Ik heb al heel lang geen Video-DVD's meer gekopieerd, maar wilde laatst een kopie maken van een vakantiefilm. Ik heb de DVD geript met DVDShrink (deed ik voorheen ook altijd) en DVDShrink de DVD laten branden (met behulp van Nero 8). Dit leek helemaal goed te gaan, ook de erificatie was prima. Als ik echter de DVD in mijn DVD-speler doe dan zeg hij dat hij er nix mee kan. Als ik de DVD in mijn PC doe (waarmee hij gebrand is) dan is het probleem nog veel vager. Al mijn DVD-stations verdwijnen (zijn niet meer zichtbaar bij Deze Computer) zelfs de viruele drive die ik via Deamon Tools had aanstaan.

Wat heb ik al geprobeerd: Andere dvd's te kopiëren, probleem blijft zich voordoen. Andere writeable dvd's proberen, probleem blijft ook bestaan. Dvd kopiëren direct via Nero, zelfde probleem.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Drive(lens)/controller/driver brak?

Brand hetzelfde schijfje eens op een andere pc..(indien mogelijk)

Kun je het gemaakte image met DVDshrink wel uitlezen in bijvoorbeeld VLC Player?

Zo heb je wat vragen om wat dingen uit te sluiten :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:05
Alle schijven verdwijnen zeg je? Dat lijkt te wijzen op een software probleem. Starforce?

Verwijderd

Topicstarter
Michael Knight schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:20:
Drive(lens)/controller/driver brak?

Brand hetzelfde schijfje eens op een andere pc..(indien mogelijk)

Kun je het gemaakte image met DVDshrink wel uitlezen in bijvoorbeeld VLC Player?

Zo heb je wat vragen om wat dingen uit te sluiten :)
Ter aanvulling, als ik een data dvd brand (spel oid) dan werkt het wel helemaal naar behoren. Ik zal eens kijken naar het image van DVDShrink vanavond.

Verwijderd

Topicstarter
Nijn schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:23:
Alle schijven verdwijnen zeg je? Dat lijkt te wijzen op een software probleem. Starforce?
Nee alleen alle DVD-stations. Hoe bedoel je Starforce?

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-11 10:37
Bump,

de iso's die DVDShrink maakt zijn wel gewoon leesbaar. Blijft dus een vreemd verhaal.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee?

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-11 10:37
Heb nu een nieuwe DVD-brander en een nieuwe versie van Nero. Ik gebruik Platinum 16 speed DVD+R dvd's. In mijn computer werkt het nu perfect, helaas speelt mijn Denon 1930 ze niet af. Ligt dit aan mijn Denon?

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Pagina: 1