Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wij gebruiken Nokia Eseries toestellen met "Nokia Mail for Exchange".
Op onze computer gebruiken wij Microsoft Outlook 2003.
En de server draait op Microsoft Windows Server 2003.

De medewerkers ontvangen op hun Nokia toestellen emailberichten, contactpersonen, taken en afspraken.
en versturen dezelfde items naar hun mailbox op de Exchange server.
Vanuit outlook kunnen ze deze informatie ook benaderen.
Deze informatie uitwisseling, beter bekent als synchronisatie gebeurd via GPRS/UMTS.
Zodat het voor de medewerker niet uitmaakt of bijvoorbeeld de agenda op de telefoon wordt gebruikt of die in Outlook.

En daar zit nu net het probleem:
Het is al een enkele keer voorgekomen dat iemand wel een afspraak in zijn outlook 2003 agenda heeft staan maar niet in zijn Nokia toestel!
Wat me op viel is, dat in deze gevallen de afspraken door een secretaresse in de agenda zijn gezet en niet door de persoon zelf.

Weten jullie wat de probleem is?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 08-09-2008 21:25 . Reden: aanhef en/of groeten is niet nodig ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wat heb je zelf al geprobeerd?

Wij kunnen je wel dingen gaan noemen zoals "Down de laatste Mail for Exchange", of "Probeer .......", maar als jij dat al hebt gedaan schiet het ook niet op.

Wat zegt de log van Mail for Exchange in het toestel? Foutcode?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Bij Mail for Exchange zit geen foutcode (logbook) !

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wel.

Ik kan je alleen niet zo 1..2..3 vertellen waar, omdat ik zelf geen MfE op mijn toestel heb zitten. Maar ik genoeg ervaring met MfE, waardoor ik weet dat er wel een log in MfE aanwezig is.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"