Toon posts:

Sony Vaio AR71S

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan deze laptop aan te schaffen maar wou eens horen of er mensen zijn die deze laptop reeds in hun bezit hebben en wat ze er van vinden.
Ik vind nergens op het internet een goede review of dergelijke.
Dus als er iemand meer over weet, post it here plz! :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Uit de search: productreview: Sony Vaio VGN-AR71S review door johnnyv.nl

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik uiteraard al gelezen maar echt uitgebreid vind ik hem niet :)

• Noork
  • Niet online
Dat is wel zo handig om te vermelden in de startpost. Wat wil je eigenlijk weten? Het is maar een laptop, en de hardware is redelijk generiek. Dus wat drivers, ondersteuning, snelheid etc, kun je op zich genoeg vinden....

Verwijderd

Topicstarter
Ok, maar ik hoor graag wat gebruikerservaringen op gebied van scherm kwaliteit, geluid van de boxen en uiteraard gaming performance.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Waarom heb je deze laptop op het oog? Heb je hem al vergeleken met andere laptops?
Waarom vallen die af?

Money for nothin' and your chicks for free

• Noork
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:26:
Ok, maar ik hoor graag wat gebruikerservaringen op gebied van scherm kwaliteit, geluid van de boxen en uiteraard gaming performance.
Over het scherm staat in een stukje in de recensie:
Het scherm is prachtig, de resolutie van 1440x900 is voor een 17 inch scherm niet extreem hoog, maar voor mij is het zeker voldoende. De kleuren zijn prachtig, mooi warm. Ghosting e.d. heb ik niet kunnen waarnemen.

Gaming performance kun je op zich afleiden aan de hand van de grafische kaart, cpu, geheugen enz.

Kun je niet gewoon even naar een winkel waar er een staat? Dan kun je daar even kijken naar het scherm en het geluid. Dat zijn sowieso erg subjectieve zaken die je niet of nauwelijks uit een review kan halen.

Verwijderd

Hey en welkom op GoT.

Neem best hier eens een kijkje: CSL FAQ
In het CSL Beleid staat de volgende tekst: Wat moet ik kopen? / Welke moet ik nemen? Upgraden?. Hierin wordt aangegeven dat men geen topics op GoT meer mag openen met de vraag of een bepaald systeem goed is.
Ook zal er weldra een Best Buy Guide verschijnen voor laptops, misschien kun je daarop wachten.

Verder zijn er nog niet al te veel reviews te vinden hiervoor, en dit waarschijnlijk omdat het een nogal recent model is.

Ga gewoon eens in de lokale winkel zien hoe hij eruit ziet, scherm enzo, vraag of je wat muziek erop mag afspelen enz..

Gaming performance zul je wel snel vinden door gewoon eens reviews op te zoeken van de grafische kaart ( de 8600M GT )

edit: Noork was eventjes vroeger :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 10:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, sorry dat ik het hier postte.
Ik vond nergens een goede review op internet dus dacht ik het hier eens te vragen.
@deejee: ik kan op Sony laptops een goede prijs krijgen, daarom :)

• Jippo00
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:52

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
Beste Psydrop,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.