Afgelopen woensdag is mijn HD dood gegaan in mijn Dell laptop. Hoe dat zo is gebeurd is me niet helemaal duidelijk, maar donderdag had ik gebeld en vrijdag had ik me nieuwe HD alweer geinstalleerd. Mijn 1e installatie (XP) was niet echt geslaagd want ik had al vrij snel spyware op me pc.
Daarna weer een installatie gedaan en meteen AVG vanaf USB geinstalleerd. Al mijn drivers zijn geïnstalleerd en bij apparaatbeheer staan geen waarschuwingen etc. Alleen heb ik nu het rare probleem dat wanneer ik mijn netwerkkabel in me laptop doe dat mijn USB muis er mee ophoud en dat alle 4 USB connecties het niet meer goed doen. Mijn geluid begint ook te ruizen en met touchpad houd er mee op.
Het is geen driver probleem van me netwerkcontroler want hetzelfde gebeurt wanneer ik de LAN connectie uitzet en de kabel er in doe.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of een tip? Want zoals het er nu uitziet ben ik bang dat ik me laptop moet opsturen omdat er iets mis is met het moederbord.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps