[iPhone 3G] Blue XS bluetooth headset wordt niet gevonden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05-2019
Zaterdag heb ik een handsfree setje gekocht voor mijn iPhone. Het is een Blue XS van mr Handsfree. Hij heeft contact gemaakt met mijn iPhone en heb hem toen per ongeluk een keer ontkoppeld. Als ik mijn iPhone nu naar apparaten laat zoeken dan vind hij de handsfreeset niet meer. Is er iets ingesteld in de iPhone dat als je één keer een apparaat ontkoppeld heb het vervolgens nooit meer gevonden wordt? En zoja, hoe kan ik dat oplossen?

Heb heel de handleiding en en internet al uitgeplozen maar er is zeer weinig over te vinden en op de site van mrHandsfree is natuurlijk net de uitgebreide handleiding van mijn apparaat niet te vinden. Wie heeft ervaringen met zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
Ik heb je reactie afgesplitst van het iPhone 3G topic. Problemen en specifieke vragen mogen in een eigen topic, zie voor meer informatie: Apple Media Devices Beleid :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
Sorry had ik even geen erg in. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat je headset wel in discover mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
yep, de headset staat gewoon op zoeken. Het is een heel eenvoudig ding en door even de aanknop ingedrukt te houden gaat hij aan en moet hij gewoon herkend worden.