Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Vodafone] Contract opgezegd, blox aanzetten gaat niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Zoals de topic titel al zegt:
Ik heb een nieuw abbo afgesloten bij hi en per 19-11 zal dat abbo ingaan, ook dat is de opzegdag van mijn vf abonnement.

Mijn nieuwe phone is een htc touch pro, en deze is nogal gewillig met het maken van connecties met internet. Vandaar dat mijn nieuwe abbo er een is met onbeperkt online.

Aangezien ik dus nog tot half november bij vodafone zit, wilde ik een blox activeren die mij dus onbeperkt internet zou geven. Als ik dit via my vodafone deed kreeg ik constant een sms met: technische storing probeer het later opnieuw. Hier gaf ik gehoor aan en heb dit de opeenvolgende dagen geprobeerd. Na een dag of drie werd ik het beu en belde de klantenservice.

Na mijzelf minimaal een half uur door allerlei menu's en verkeerde personen, en lange wachttijden heengeworsteld heb, krijg ik eindelijk de juiste persoon aan de lijn. Ik geef mijn verhaal en ze zegt dat zij het voor me zal activeren. Na enig proberen zegt ze dat ze dezelfde foutmelding krijgt. Ze ziet dat mijn abbo reeds is opgezegd en zegt mij dat dit ongetwijfeld de reden is dat waarom deze error zich voordoet. Na enig aandringen, onder andere over het feit dat ik echt nog 2,5 maand een abbo bij ze heb, verzekert ze me dat ze verder niks voor me kan betekenen.

Hierna heb ik gelijk een email opgesteld naar de klantenservice, en dat is reeds 7 werkdagen geleden. Ik heb ze hierin gessommeerd alle datakosten van augustus en later te vergoeden. Tot op heden heb ik hier geen reactie op.

In de algemene voorwaarden van vodafone blox is niks te vinden over dat ik deze niet meer af kan sluiten. Er staat zelfs in dat je de blox op elk moment aan en uit kunt zetten maar dat ze tot het einde van de maand lopen.

Ik ben al 8 jaar klant bij deze oplichters en ben het helemaal beu. Keer op keer wordt je afgescheept, belazerd met te hoge rekeneningen, valse acties, en nu dit weer. Dit is dus ook mijn reden geweest om weg te gaan. De vrouw bij de klantenservice, met wie ik dit ook even besprook, zei me dat er idd meer mensen zijn die om een van deze of meedere redenen vodafone verlaten. Ik snap niet dat zo een bedrijf zomaar ongestraft deze praktijken kan voortzetten.

Heb ik een poot om op te staan en hoe groot is de kans dat ik deze kosten daadwerkelijk vergoed krijg?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mischa_NL schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:29:
Hierna heb ik gelijk een email opgesteld naar de klantenservice, en dat is reeds 7 werkdagen geleden. Ik heb ze hierin gessommeerd alle datakosten van augustus en later te vergoeden. Tot op heden heb ik hier geen reactie op.
Waarom zouden ze dat doen? Je weet dat blox niet aan staat en toch ga je dataverkeer verstoken, dan kan je er toch op wachten dat daar een rekening voor komt? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Mischa_NL
pven schreef op maandag 08 september 2008 @ 07:17:
[...]

Waarom zouden ze dat doen? Je weet dat blox niet aan staat en toch ga je dataverkeer verstoken, dan kan je er toch op wachten dat daar een rekening voor komt? :?
Omdat ik deze blox volgens hun voorwaarden gewoon aan moet kunnen zetten?

• Mischa_NL
kick

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:28
pven schreef op maandag 08 september 2008 @ 07:17:
[...]

Niet mee eens, klant belt en geeft aan problemen te ondervinden met blox. Dit terwijl hij gewoon recht heeft op blox. Vodafone biedt vervolgens geen enkele hulp.

Door een technische fout bij Vodafone kan klant geen gebruik maken van blox terwijl hij wel nog 2.5 maand abbo heeft lopen. Vodafone zorgt er dus op deze manier (doelbewust?) voor dat dezer onnodig hoge kosten krijgt. Erg kort door de bocht om te zeggen "en toch ga je dataverkeer verstoken", welllicht is dit noodzakelijk voor werk of wat dan ook. Vodafone zit hier fout en is oorzaak van hoge kosten de klant kan immmers door hun fout géén gebruik maken van een dienst die ze aanbieden.

Zeer slechte van Vodafone, maar zoals de TS al aangeeft is het op het moment een en al gezeik bij Vodafone (en ik spreek uit eigen ervaring).

Edit: Wellicht kun je een brief schrijven naar Vodafone t.a.v. Special Services Postbus 1500 6201 BM Maastricht. In de hoop dat je een reactie krijgt overigens want ondanks dat ik een sms kreeg dat ik uiterlijk 4 september een reactie zou krijgen heb ik deze nog steeds niet gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door tm030614 op 09-09-2008 19:07 ]

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:50
Ik zat laatst in dezelfde situatie (VF contract opgezegd, nieuw contract bij Hi ging pas een paar maanden later in), maar ik heb zonder problemen nog de Onbeperkt internet Blox kunnen activeren (deze had ik voorheen niet). Ik heb toen voor de zekerheid de klantenservice nog even gebeld, maar die zeiden ook dat dat gewoon kon. Ik heb ook nooit rekeningen gehad voor data verkeer.

M.i. is het dus wel mogelijk, maar misschien is er echt een technische storing. Misschien sinds de invoering van dat nieuwe systeem van ze?

• ontwerp
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05-2023

ontwerp

bladeibla

*weg*

Topic-kaping is *not done*

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 09-09-2008 21:59 ]

DaKnowledge

Pagina: 1