Sinds een tijdje heb ik er last van dat sommige sites het eerst wel doen, maar als ik dan even er in door klik dat dan de verbinding weg is. De hoofdpagina kan ie dan ook niet meer inladen. Andere sites werken dan nog wel gewoon.
Na een paar minuten is het probleem vervolgens weer voorbij. Als ik ondertussen op m'n andere pc (met dezelfde internetverbinding) probeer dan is er daar ook geen probleem. Op tweakers.net heb ik gelukkig nooit last van
. Op hardware.info heb ik er op het moment last van, maar er zijn nog vele andere sites.
Ik draai Vista x64 op IPB van KPN, verder niks bijzonders, gewoon standaardsettings, Windows Firewall staat wel uit overigens.
iemand raad?
Na een paar minuten is het probleem vervolgens weer voorbij. Als ik ondertussen op m'n andere pc (met dezelfde internetverbinding) probeer dan is er daar ook geen probleem. Op tweakers.net heb ik gelukkig nooit last van
Ik draai Vista x64 op IPB van KPN, verder niks bijzonders, gewoon standaardsettings, Windows Firewall staat wel uit overigens.
iemand raad?