Sinds dit weekend ben ik in het bezit van een Eizo S2431W 24" lcd scherm. Nu zit er in de linker bovenhoek een verticaal grijs streepje van 2 a 3 pixels lang en 1 pixel breed. Ik heb ondertussen het nodige gelezen over dead/hot/stuck pixels, maar eigenlijk voldoet geen van de omschrijvingen aan wat ik zie op mijn scherm, namelijk een grijs streepje. Het streepje is onder alle omstandigheden zichtbaar, behalve wanneer de achtergrond zwart is. Ik ben al met stuck-pixel-software (Jscreenfix) in de weer geweest en heb voorzichtig geprobeerd om de pixel weer tot leven te masseren, maar geen succes.
Indien dit geen stuck pixel is, wat kan het dan zijn? Een stofje die tussen de lagen van het scherm zit?
Iemand enig idee?
Verder zit ik nu te twijfelen of ik het scherm terug moet brengen vanwege dit probleem. Het was best een flinke hoeveelheid geld die ik uitgegeven heb en omdat ik voor Eizo gekozen heb had ik eigenlijk een perfect scherm verwacht... Wat denken jullie?
Indien dit geen stuck pixel is, wat kan het dan zijn? Een stofje die tussen de lagen van het scherm zit?
Iemand enig idee?
Verder zit ik nu te twijfelen of ik het scherm terug moet brengen vanwege dit probleem. Het was best een flinke hoeveelheid geld die ik uitgegeven heb en omdat ik voor Eizo gekozen heb had ik eigenlijk een perfect scherm verwacht... Wat denken jullie?