Als ik mijn usb stick in de front usb van mijn pc stop, krijg ik de melding "Het USB-apparaat wordt niet herkend". Na enig gegoogle kwam ik op de oplossing om het bestand c:\windows\inf\infcache.1 te verwijderen, en dan in apparaatbeheer de usb-hoofdhub te verwijderen. Daarna de stick weer in de pc stoppen. (http://www.thedave.ca/2008/01/05/windows-vista-usb-device-detection-problems/)
Dat gedaan en joepie, het werkt. De driver wordt gezocht, gevonden en de stick kan gebruikt worden. Maar helaas, na opstarten van de pc weer precies hetzelfde probleem. Bestand verwijderen, apparaat verwijderen, en het werkt totdat er opnieuw opgestart moet worden. Niet echt optimaal dus...
Blijkbaar wordt door de reboot de corrupte versie van infcache.1 weer teruggezet (of iets dergelijks). Iemand enig idee?
edit: Het gaat om Vista Business ipv Home (in hoeverre dat van belang is)
Dat gedaan en joepie, het werkt. De driver wordt gezocht, gevonden en de stick kan gebruikt worden. Maar helaas, na opstarten van de pc weer precies hetzelfde probleem. Bestand verwijderen, apparaat verwijderen, en het werkt totdat er opnieuw opgestart moet worden. Niet echt optimaal dus...
Blijkbaar wordt door de reboot de corrupte versie van infcache.1 weer teruggezet (of iets dergelijks). Iemand enig idee?
edit: Het gaat om Vista Business ipv Home (in hoeverre dat van belang is)