Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

compabiliteitsmode

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weer eens graag Red Alert 2 spelen,maar die wil niet werken onder XP.

Lees wel veel over patch dit,patch dat,maar er wordt ook geproken over compabiliteitsmode in te
stellen en laat dit om een of andere wazige reden niet aanwezig te zijn in mijn XP.

Weet zeker dat ik de optie wel had een maandje geleden of zo,maar boem pats is gone.

Hoe fix ik dit. :?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Welke error geeft ie? Want RA2 werkt hier perfect op XP?

Anyway, rechtermuisknop op de snelkoppeling, en dan 1 van die tabs, en dan beneden.

[ Voor 43% gewijzigd door Snake op 07-09-2008 21:30 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:00
Je .exe zoeken van ra2, vervolgens rechtsklik -> properties. Daar staat het ergens. Mocht je er niet uit komen dan kun je het ook gewoon met google zoeken, dit is namelijk iets wat enorm makkelijk te vinden is.

Overigens hoorde je topic hier Windows Clients

Maar zoals hier boven staat werkt het idd prima onder XP.

[ Voor 9% gewijzigd door Avalaxy op 07-09-2008 21:30 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Hoe je de compatibiliteitsmodus in moet schakelen kun je zelf prima uitzoeken.

Heb je de optie helemaal niet, dan zou je een topic kunnen openen in Windows Clients. Is het duidelijk dat het een probleem is met betrekking tot RA2 zou je hier een nieuw topic kunnen openen, maar dan wordt wel verwacht dat je laat zien wat je allemaal al geprobeerd hebt en eventueel aangeven welke (fout)meldingen je krijgt. Dat zie ik in dit topic niet terug, wat ook de reden is dat ik 'm sluit.

[ Voor 19% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 21:51 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.