Soldier of Fortune loopt vast, ligt het aan mijn PC?

Pagina: 1
Acties:

• the_dreamer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2025
Wie kan mij helpen?
SOF loopt vaak vast vlak voor er een beetje actie komt, het programma breekt dan af.
Kan het aan mijn systeem liggen.

pentium 500
128 mb
TNT2 Nvidia 16mb video kaart
Turtle Beach geluidskaart
21 GB Harddisk

En hoe erg is het dokter?

Verwijderd

vlak voor er een beetje actie komt
Dit is net zoiets als een filmkeuring, waarschijnlijk ben je nog te jong om al dat geweld te mogen aanschouwen... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif

Vertel er ff bij welk OS, want dat is ook vrij belangrijk.

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Ik heb het ook gehad. Vlak nadat je op de schietknop had gedrukt, dan liep tie vast.
Ik had toen een Viper 550 (=TNT1, 16Mb).
Nu ik een GeforceII 64 Mb heb, heb ik nergens last meer van. Volgens mij lag het dus aan m'n videokaart.

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:05

Robert

You have your answer..

k heb zoiets ook met counterstrike..

k heb
c300@374
Stealth 3 S540 32 mb

Hij loopt als ik een beetje game soms gewoon BENG vast..gewoon in een keer niks meer Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Zwaar irri gister ook wil ik net iemand sniperen dan had ik gewonnen... mijn vinger spant zich....daar ga ik....nu ! CRASH BOEM UIT WWHAAAH

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Wat een kinderachtig eikeltje zeg die KIP...

• the_dreamer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2025
Ik gebuik Windows 98

Ik heb het bij opossing Force ook eens gehad, maar dat het toen te maken met het feit dat ik 3 mannetjes bij me had en toen kwam er actie en toen was het afgelopen, toen heb ik mannetje gedumpd en toen ging ie wel door
Pagina: 1