Ik heb een Compal ifl 90 laptop. Daar heb ik laatst team fortress 2 op gespeeld, maar nu vond ik dat het nogal stroperig liep. Dacht eerst dat het de videokaart was maar heb toen eens met fraps gekeken en die vertelde mij dat de fps niet boven de 30 uitkomen.
Toen heb ik de nieuwste driver voor mijn videokaart gedownload in de hoop dat het daar aan lag. Na die geinstalleerd te hebben ging ik weer spelen en zag ik dat de fps inderdaad 60 was.
Maar nu start ik team fortress weer op en zie met fraps dat de fps weer gecapt is op 30. Ik snap hier helemaal niks van.
De monitor staat gewoon ingesteld op 60 hz bij "beeldscherminstellingen".
Weet iemand hoe ik de refresh rate van mijn laptop monitor daadwerkelijk op 60 hz (fps) krijg?
alvast bedankt
Toen heb ik de nieuwste driver voor mijn videokaart gedownload in de hoop dat het daar aan lag. Na die geinstalleerd te hebben ging ik weer spelen en zag ik dat de fps inderdaad 60 was.
Maar nu start ik team fortress weer op en zie met fraps dat de fps weer gecapt is op 30. Ik snap hier helemaal niks van.
De monitor staat gewoon ingesteld op 60 hz bij "beeldscherminstellingen".
Weet iemand hoe ik de refresh rate van mijn laptop monitor daadwerkelijk op 60 hz (fps) krijg?
alvast bedankt