Ik ben nu zo'n 5 maanden in het bezit van de Dell XPS M1530. Toen ik mijn M1530 vanochtend opstartte, zag ik dat er een klein barstje aan de rechterkand van het scherm zit. Ik weet zeker dat dit gister nog niet het geval was. In de tussentijd heb ik niets gedaan waardoor mijn scherm kon beschadigen (laptop staat gewoon netjes op mn bureau). Het barstje lijkt ook niet aan de oppervlakte van het scherm te zitten en de behuizing is niet beschadigd.
Nu vraag ik mij af of hier iets aan te doen is, dit misschien onder de garantie valt en of het voor kan komen dat schermen kunnen barsten door een fout tijdens de productie. Ik weet namelijk wel dat het soms bij mobiele telefoons voorkomt dat het scherm spontaan barst en dat dit in een aantal gevallen onder de garantie valt. Heeft er iemand antwoord op mijn vragen?
Nu vraag ik mij af of hier iets aan te doen is, dit misschien onder de garantie valt en of het voor kan komen dat schermen kunnen barsten door een fout tijdens de productie. Ik weet namelijk wel dat het soms bij mobiele telefoons voorkomt dat het scherm spontaan barst en dat dit in een aantal gevallen onder de garantie valt. Heeft er iemand antwoord op mijn vragen?