Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Adobe Premiere 6.5] Transitions balk euvel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Weet iemand hoe ik terug dit soort balk krijg bij transitions ...

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/mariodeninternetter/Adobe%20Transitions-bar%20like%20I%20want%20it%20to%20be.JPG

In plaats van dit soort transitions balk, waar ik nu mee opgezadeld zit na mijn herinstallering van het programma.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/mariodeninternetter/Adobe%20Transitions-bar%20like%20I%20dont%20want%20it%20to%20be.JPG

Het nadeel van dit laatste is dat je niet kan overlappen. De 'blokken' film schuiven er altijd vlak naast of nemen er een stuk bij dat er reeds afgeknipt was. |:(

Alvast bedankt.

grts

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ligt dat niet gewoon op de manier waardoor je deze transition hebt aangemaakt? Daarnaast krijg ik het idee dat je zelf nog niet echt je best hebt gedaan; waar heb je zelf al naar gezocht; heb je de handleiding er bijvoorbeeld al eens bijgepakt?
Hiernaast hoort 'Help aub!' niet in een topictitel thuis; dus dat sloop ik eruit

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik post normaal geen vragen die ik zelf niet heb proberen oplossen. Heb veel gezocht op het internet, maar jij gaf me het belangrijkste kernwoord; handleiding!
Stom! Maar op internet staat alles ... en dan nog in het Nederlands ook!

Bedankt en excuseer voor de foute topictitel.
Hiernaast is 'Adobe Premier' trouwens met een 'e' erbij (Premiere) geschreven.
Kwestie van correct te zijn he...

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja voor wie het zou interesseren... :O

Hier moest ik dus A/B-editing aanvinken

Afbeeldingslocatie: http://www.kristalvideo.nl/Foto_Premiere65/VHM_1.05_Timeline-submenu.jpg

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 20:42:
Ik post normaal geen vragen die ik zelf niet heb proberen oplossen. Heb veel gezocht op het internet, maar jij gaf me het belangrijkste kernwoord; handleiding!
Stom! Maar op internet staat alles ... en dan nog in het Nederlands ook!
Post de volgende keer in je topicstart meteen wat je zelf hebt gedaan zodat we dat niet hoeven te raden; dat staat met reden in verschillende faqs genoemd
Bedankt en excuseer voor de foute topictitel.
Hiernaast is 'Adobe Premier' trouwens met een 'e' erbij (Premiere) geschreven.
Kwestie van correct te zijn he...
Ik zal ook die fout van jou er even uithalen
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:46:
Oh ja voor wie het zou interesseren... :O

Hier moest ik dus A/B-editing aanvinken

[afbeelding]
Wil je in het vervolg je laatste post aanpassen als je nog wat wilt toevoegen? Het plaatsen van twee posts achter elkaar binnen 24 uur wordt niet gewaardeerd op dit forum

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate