Toon posts:

Bestaat er zoiets als gevraagd/gezocht voor 3D

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er zoiets als gevraagd/gezocht voor 3D hier? Ik heb een 3D scan van een beeldje en dat moet eigenlijk overgetrokken worden voor betere kwaliteit. Ook moeten er wat dingen aan gewijzigd worden (arm in andere stand, hand erbij). Ik probeer het zelf te doen in Rhino en ik weet wel een beetje hoe het technisch moet, maar anatomisch heb ik er te weinig verstand van om te weten welke lijntjes belangrijk zijn.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nee, op het forum bestaat dat niet. Sterker nog, de kans is dat dit topic gesloten wordt wanneer je de vraag letterlijk stelt. Je mag hier geen mensen werven.

Misschien mag je op de frontpage van Vraag & Aanbod wel een dienst vragen... en dan kun je hier op het forum weer in je signature naar die advertentie linken. Dat is vooral handig als je hier vaak post ;) wat ik zie dat je niet vaak doet.

Anders kun je nog andere plaatsen proberen: Marktplaats, de Club van 100 (brede doelgroep) of probeer het op een hogeschool die ook lesgeeft in 3D. Ik weet bijvoorbeeld dat als je in het Saxion (Enschede) op de goede afdeling een briefje met zo'n vraag ophangt, iemand dat wel voor je wil doen... nouja, voor een kratje bier of iets anders 'zwarts'. :)

Op 3D Hype (http://www.3dhype.com/) staat ook wel een lijst vacatures, maar dan moet je die denk ik wel officieel plaatsen; dus met uitleg over uitbetaling, voor welk bedrijf het gedaan moet worden enzo. Daar moet je dan wel heel netjes in zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Dark Blue op 07-09-2008 17:56 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:33

André

Analytics dude

Het antwoord wordt hierboven al gegeven :) We willen hier geen werving:
Het algemeen beleid #spam

Dit topic is gesloten.