Zojuist InternetPlusBellen aangesloten m.b.v. de SpeedTouch 780. Ik had/heb ISDN met 4 nummers. Ik gebruikte met een huisgenoot 2 nummers, ingesteld via de telefooncentrale QuattroVox V. Daarop zitten 4 poorten en je kunt via een aangesloten telefoon configureren welk nummer aan de poort toegewezen wordt. Vraag me niet waarom, maar we gebruikten nummer 2 en 3 uit het rijtje, dus iedereen kent ons onder die nummers.
Nu heb ik de twee telefoons aangesloten op de twee poorten van de SpeedTouch. De telefoon aangesloten op de eerste poort werkt, maar gebruikt nummer 1 (niet handig, niemand kent mij onder dit nummer). De telefoon aangesloten op de tweede poort kan niet bereikt worden. Deze telefoon kan ook niet bellen, krijgt in gesprek op ieder nummer.
De eerste vraag is, hoe kan ik dit aanpassen? Is het net zoals de QuattroVox, dat je middels de telefoon de poort kan configureren? Via de web interface kan ik het niet (vinden). De online dienst van KPN werkt voor geen meter (sinds gister is dit al zo):
Alvast bedankt voor tips of links!
Nu heb ik de twee telefoons aangesloten op de twee poorten van de SpeedTouch. De telefoon aangesloten op de eerste poort werkt, maar gebruikt nummer 1 (niet handig, niemand kent mij onder dit nummer). De telefoon aangesloten op de tweede poort kan niet bereikt worden. Deze telefoon kan ook niet bellen, krijgt in gesprek op ieder nummer.
De eerste vraag is, hoe kan ik dit aanpassen? Is het net zoals de QuattroVox, dat je middels de telefoon de poort kan configureren? Via de web interface kan ik het niet (vinden). De online dienst van KPN werkt voor geen meter (sinds gister is dit al zo):
Wie heeft er nog meer ervaring met ISDN en InternetPlusBellen (met name het gebruik van de 4 telefoonnummers)?quote: KPNEr is een fout opgetreden bij het openen van uw persoonlijke InternetPlusBellen/i-TV omgeving. Probeert u het over 30 minuten nogmaals. Excuses voor het ongemak.
Alvast bedankt voor tips of links!