Volgorde van namen van moderators op de GoT-index

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Topicstarter
Het viel me op en het is volgens mij meer luiheid/slordigheid dan een structureel probleem.
Apple Talk Oscar the Grouch
Daedalus, dawuss, Hoedje
dawuss, Hoedje, Daedalus
Hoedje, Daedalus, dawuss
3x dezelfde namen voor de moderators van de subfora, maar elke keer in een andere volgorde? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 05:02
BarthezZ schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:14:
Het viel me op en het is volgens mij meer luiheid/slordigheid dan een structureel probleem.

[...]

3x dezelfde namen voor de moderators van de subfora, maar elke keer in een andere volgorde? 8)7
Maar qua hoofdletters en kleine letters zijn ze wel consequent :P
Misschien heeft de volgorde wel te maken met wie waar voornamelijk mee bezig houd

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:37

Hertog

Aut bibat, aut abeat

BarthezZ schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:14:

[...]

Ik vermoed dat dat expres is gedaan. Hetzij voor de lol ('dan is het tenminste niet drie keer hetzelfde'), hetzij uit eerlijkheid ('dan staat iedereen tenminste één keer vooraan'), hetzij omdat de verdeling daadwerkelijk zo is dat Daedalus het meest op het eerste forum let, Dawuss het meest op het tweede en Hoedje het meest op het derde :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Het heeft te maken met wie het hoofdaanspreekpunt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Topicstarter
ok ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

André schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:19:
Fijn om te weten :P.

Overigens is dit intern ook aangegeven, dus misschien dat het in de toekomst (bij een redesign) meegenomen wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 14:57 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Ik vind het juist wel mooi staan eerlijk gezegd. Dan staat iedereen idd 1 keer vooraan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48

SmartDoDo

Woeptiedoe

André schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:19:
Wellicht bij enkele subfora, maar iig niet bij de General Chat subfora. BarthezZ heeft in zoverre gelijk dat er geen eenduidigheid in zit, waarschijnlijk omdat daar ook nooit naar gestreefd is bij het opzetten van dat overzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

→ LA, niet zo technisch :) .

Maar het is inderdaad zo dat veel fora ervoor kiezen om zo het primaire aanspreekpunt aan te geven. En dat is ook wel logisch, want als je op de index kijkt wie je gaat mailen, dan zal je ws. de eerste persoon nemen :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SmartDoDo schreef op zondag 07 september 2008 @ 16:28:
[...]
Wellicht bij enkele subfora, maar iig niet bij de General Chat subfora. BarthezZ heeft in zoverre gelijk dat er geen eenduidigheid in zit, waarschijnlijk omdat daar ook nooit naar gestreefd is bij het opzetten van dat overzicht?
Het is blijkbaar bij de Apple fora zo, en bij de Devschuurfora ook. De rest weet ik niet. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

JHS schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:31:
→ LA, niet zo technisch :) .

Maar het is inderdaad zo dat veel fora ervoor kiezen om zo het primaire aanspreekpunt aan te geven. En dat is ook wel logisch, want als je op de index kijkt wie je gaat mailen, dan zal je ws. de eerste persoon nemen :) .
Is het primair aanspreekpunt niet de HGA / Admin?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48

SmartDoDo

Woeptiedoe

-NMe- schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:35:
[...]

Het is blijkbaar bij de Apple fora zo, en bij de Devschuurfora ook. De rest weet ik niet. :P
De logica zie ik er ook wel in. Zal het voor GC eens intern aanstippen want 1 lijn aanhouden lijkt me voor iedereen een stuk logischer :)
Outerspace schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:39:
[...]

Is het primair aanspreekpunt niet de HGA / Admin?
Ik zou graag ja zeggen, dat scheelt reacties per DM wellicht :+

Nee, het hoeft niet. Als jij een vraag of opmerking hebt over een subforum kan het handig zijn om iemand aan te wijzen die bijvoorbeeld voldoende tijd heeft om vragen over zo'n subforum op te pakken. Die zou je dan kunnen aanwijzen als primair aanspreekpunt. Zo wordt de rest ontlast voor andere bezigheden :)

offtopic:
Tussendoor wijzig ik de titel wat, omdat het gaat om de namen op de index en niet over de namen die her en der over het forum staan :)

[ Voor 94% gewijzigd door SmartDoDo op 07-09-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een admin coördineert de moderators in zijn hoofdgroep. Hij is inderdaad primair aanspreekpunt, maar niet voor de "gewone gebruiker". Hij is het primaire aanspreekpunt voor de moderators onder zijn hoede. Feitelijk moet ik er als admin voor zorgen dat het management en de moderators op één lijn zitten. Natuurlijk naast het feit dat je als admin ook hoofdverantwoordelijk bent voor het al dan niet goed draaien van de fora binnen je hoofdgroep.

Bijvoorbeeld: het primaire aanspreekpunt voor Webdesign, Markup & Clientside Scripting is André. André weet veel meer van HTML, CSS, Javascript, SEO, enz. dan ik. Hij kan daarmee ook veel beter inschatten welke topics al dan niet in dat subforum kunnen staan en daarom kan hij ook vragen daarover beter beantwoorden. Ik ben zelf begonnen als moderator in Programming & Webscripting, wat nu Programming heet. Daar zou ik dan wél weer iets zinnigs over kunnen zeggen, ware het niet dat Creepy daar veel beter voor gekwalificeerd is. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Iedereen staat altijd maar één keer op één plek, dus er zit wel eenduidigheid in? :P

The devil is in the details.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Hertog schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:16:
[...]

Ik vermoed dat dat expres is gedaan. Hetzij voor de lol ('dan is het tenminste niet drie keer hetzelfde'), hetzij uit eerlijkheid ('dan staat iedereen tenminste één keer vooraan'), hetzij omdat de verdeling daadwerkelijk zo is dat Daedalus het meest op het eerste forum let, Dawuss het meest op het tweede en Hoedje het meest op het derde :)
Dat is inderdaad de reden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Toen ik de namen van de drie mods bij de fotografie-forums invoerde was het ook drie keer hetzelfde rijtje en dat was gewoon domweg lelijk. Dat was iig toen voor mij de reden om ze door elkaar te husselen ;) Het kan natuurlijk best zijn dat er bij de andere een meer organisatorische reden voor is, maar dat kan dus verschillen per forum :)

[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 11-09-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33
Hertog schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:16:
[...]

Beter had ik het niet kunnen zeggen, het is idd een onwetenschappelijke combinatie van al die redenen :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1