Toon posts:

Minidisc: 'volume probleem'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is het probleem:

Als ik een minidisc op wil nemen via de pc, dan kan dat wel, maar het volume waar het mee wordt opgenomen vind ik wel erg laag. En als ik die minidisc dan afspeel kan ik 'm helemaal niet zo hard afspelen. Dat is best irritant. Ik heb overal het volume op z'n hoogst gezet, maar het werkt niet :( Waar kan het aan liggen? Geluidskaart? Opneem-kabeltje gaar?

B.V.D

Verwijderd

Topicstarter
niemand :?

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Je moet je volume van je computer op max zetten..
Ook van de equalizer natuurlijk(winamp)
Als het geluid hard uit je boxen komt wordt ie ook zo hard opgenomen.

En anders je avls uitzetten van je minidisc, en als laatste naar je verkoopadres..nieuwe halen:)

McFraGG de gekste !!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:43
bij de meeste MD-spelers (voornamelijk decks) kun je het opname niveau instellen in de setup menu's.. kijk daar eerst eens naar

neemt ie net zo hard op als je van een CD opneemt? zoja, zet dan je recordinglevel hoger.... zo nee, probeer dan het geluid uit je computer te versterken, desnoods sluit je de kabel aan op de speaker out ipv de line out..!!

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:58

Smarron

The bend

Als je met de MD wil opnemen moet je de pause+opnameknop indrukken. Dan gaat hij zeg maar op pause-record.

Als je deze 2 knoppen nu een paar seconden ingedrukt houdt, dan zegt hij na een paar tellen: manual rec.

Dan kun je hierna het opnameniveau regelen, door de >> toets te gebruiken om te verhogen en de << toest om het opnameniveau te verlagen.

Probeer het maar.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

MD-goedkopie?:)

specs

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Op woensdag 21 februari 2001 23:02 schreef Smarron het volgende:
Als je met de MD wil opnemen moet je de pause+opnameknop indrukken. Dan gaat hij zeg maar op pause-record.

Als je deze 2 knoppen nu een paar seconden ingedrukt houdt, dan zegt hij na een paar tellen: manual rec.

Dan kun je hierna het opnameniveau regelen, door de >> toets te gebruiken om te verhogen en de << toest om het opnameniveau te verlagen.

Probeer het maar.
zo ongeveer werkt dat met mijn MZ-R90 ook, maar als je dus een MZ-R90 hebt dan doe je dus ook record/pause tegelijk en dan ga je in het menu met je jogwheeltje ergens kan je dan opnamenivo instellen...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
Ok het is gelukt, ik had het opname-niveau op z'n laagst staan :O Had ik vast over het hoofd gezien in het boekje...

Thx! :)
Pagina: 1