Hallo,
ik heb gister mijn xfx 8800gs alpha dog edition binnen gekregen en heb deze meteen geïnstalleerd. Nieuwste drivers van xfx erbij en toen ben ik gaan testen met als resultaat:
Het werkt voor geen meter!? Met mijn 8500gt deed alles het nog prima (bf2, stalker, etc) alleen dan wel op lagere grafische eisen. Dus ik dacht met deze nieuwe kaart kan het veel beter, maar nu heb ik bij bijna elk spel gigantisch veel haperingen van het beeld( ook bij lage instellingen). Ook heb ik soms last van artifacts en ik krijg het gewoon niet beter. Ook de temperatuur blijft goed, de kaart word op zijn hoogst 60 graden.
Nu mijn vraag, kan dit aan de rest van mijn hardware liggen?
Ik heb namelijk een niet al te goede pc verder.
Hier mijn system specs:
System Specification---7-9-2008 13:21:11
Memory (RAM) 2047 MB
CPU Info Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz
CPU Speed 2791,2 MHz
Display Adapters NVIDIA GeForce 8800 GS | NVIDIA GeForce 8800 GS | RDPDD Chained DD | RDP Encoder Mirror Driver
Screen Resolution 1440 X 900 - 32 bit
Hard Disks C: 290,1GB
Hard Disks - Free C: 98,0GB
Manufacturer American Megatrends Inc.
Product Make RC415
AC Power Status OnLine
BIOS Info
Motherboard Packard Bell BV RC415
ik heb een voeding van 450watt en de minimum eisen voor de kaart waren 400 watt--> aanbevolen = 500 dus ik zit er tussenin.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Als ik andere gegevens moet posten laat het maar weten.
alvast bedankt,
fresco
ik heb gister mijn xfx 8800gs alpha dog edition binnen gekregen en heb deze meteen geïnstalleerd. Nieuwste drivers van xfx erbij en toen ben ik gaan testen met als resultaat:
Het werkt voor geen meter!? Met mijn 8500gt deed alles het nog prima (bf2, stalker, etc) alleen dan wel op lagere grafische eisen. Dus ik dacht met deze nieuwe kaart kan het veel beter, maar nu heb ik bij bijna elk spel gigantisch veel haperingen van het beeld( ook bij lage instellingen). Ook heb ik soms last van artifacts en ik krijg het gewoon niet beter. Ook de temperatuur blijft goed, de kaart word op zijn hoogst 60 graden.
Nu mijn vraag, kan dit aan de rest van mijn hardware liggen?
Ik heb namelijk een niet al te goede pc verder.
Hier mijn system specs:
System Specification---7-9-2008 13:21:11
Memory (RAM) 2047 MB
CPU Info Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz
CPU Speed 2791,2 MHz
Display Adapters NVIDIA GeForce 8800 GS | NVIDIA GeForce 8800 GS | RDPDD Chained DD | RDP Encoder Mirror Driver
Screen Resolution 1440 X 900 - 32 bit
Hard Disks C: 290,1GB
Hard Disks - Free C: 98,0GB
Manufacturer American Megatrends Inc.
Product Make RC415
AC Power Status OnLine
BIOS Info
Motherboard Packard Bell BV RC415
ik heb een voeding van 450watt en de minimum eisen voor de kaart waren 400 watt--> aanbevolen = 500 dus ik zit er tussenin.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Als ik andere gegevens moet posten laat het maar weten.
alvast bedankt,
fresco
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 13:32 ]