Als ik mijn e-mail in typ krijg ik geen statics te zien van rc5. Ik heb al meer als een dag gewacht en nog niks. Weet iemand meer? Alvast bedankt Tweakers of Dpc's
geef maar ff je naam of je emailadress waarop je flusht...dan kunnen we wat beter helpen
Thnx,
Trouwens nog een vraagje. Ik zat eerst in het team van CD freaks
maar ik ben nu vergeten hoe je je eigen statics in Dpc team kunt bekijken.
Bedankt. }:O}:O}:O}:O}:O}:O
Trouwens nog een vraagje. Ik zat eerst in het team van CD freaks
Bedankt. }:O}:O}:O}:O}:O}:O
lol...dat verklaard dus wat hier net stond...258 dagan bezig bent....never mind 
En nu pas zie ik je 2e vraag
En nu pas zie ik je 2e vraag
Geen idee of je een beetje goede modemverbinding hebt..anders dan duurt het laden van deze pagina wat lang....maar het is het antwoord op je vraag.Trouwens nog een vraagje. Ik zat eerst in het team van CD freaks maar ik ben nu vergeten hoe je je eigen statics in Dpc team kunt bekijken.
dat kun je door niet op email te kijken maar op host naam
iets met lenzen
Verwijderd
Ik probeer zijn stats ook te vinden, maar zelfs met het id nummer vind ik niks. Geen stats van hem binnen DPC.
Zo te zien moet je nog ff invullen dat je lid wilt zijn van team DPC (team 10313). Je staat daar nl. nu nog niet in de stats.
[removed]
Ik ben al wel lid van dpc hoor. En dat ik 258 dagen ofzo bezig ben kan wel kloppen. Ik heb een tijdje geleden mij pc geformateerd en heb rc5 niet meer geinstalleerd.
Dus weet iemand mijn stats te vinden in dpc.
Trouwens nog een vraag, Ik heb twee pc's met een netwerk dus allebei chello. Kan ik dan ook de tweede pc laten mee doen onder 1 email? En moet ik dan ook het zelfde password gebruiken????
En graas zo door }:O}:O}:O}:O
Dus weet iemand mijn stats te vinden in dpc.
Trouwens nog een vraag, Ik heb twee pc's met een netwerk dus allebei chello. Kan ik dan ook de tweede pc laten mee doen onder 1 email? En moet ik dan ook het zelfde password gebruiken????
En graas zo door }:O}:O}:O}:O
Inderdaad zag ik je nu staan op plaats 4370. (hier sta je tussen)
Ik had op je totale aantal wu's gekeken, terwijl je tot nu toe natuurlijk voor een ander team had geflushed
En op je andere vraag, je kunt beide PC's gewoon met hetzelfde e-mail adres mee laten doen. Dit is nl. het id waarmee je bij distributed bekend bent. Je kunt dus zoveel PC's laten meedoen op je e-mail adres als je wilt. Je paswoord e.d. blijft dan gewoon gelijk. (zo komen degene die bovenaan staan ook aan zoveel wu's)
Ik had op je totale aantal wu's gekeken, terwijl je tot nu toe natuurlijk voor een ander team had geflushed
En op je andere vraag, je kunt beide PC's gewoon met hetzelfde e-mail adres mee laten doen. Dit is nl. het id waarmee je bij distributed bekend bent. Je kunt dus zoveel PC's laten meedoen op je e-mail adres als je wilt. Je paswoord e.d. blijft dan gewoon gelijk. (zo komen degene die bovenaan staan ook aan zoveel wu's)
edit:
ff linkje van gemaakt en antwoord toegevoegd
ff linkje van gemaakt en antwoord toegevoegd
[removed]
Hoe kan ik mijn stats snel terug vinden in dpc zonder de hele lijst af te zoeken. Oke ik had een link gekregen maar stel dat ik ineens vooruit schieten
of juis achteruit
hoe kan ik me zelf dan snel vinden??
Gegroeten besten Dpc's }:O}:O}:O}:O}:O Mooohhhh
Gegroeten besten Dpc's }:O}:O}:O}:O}:O Mooohhhh
Binnen DPC is het volgens mij niet op een echt snelle manier te vinden. Je zou hooguit kunnen onthouden hoeveel wu's je van het totaal af moet halen om je aantal binnen DPC te krijgen. Met dat aantal kun je dan wat gerichter zoeken. Maar volgens mij is er niet een standaard link naar je stats binnen DPC toe.
[removed]
Pagina: 1