Toon posts:

Geen Verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb Windows Vista, mijn internetverbinding doet het perfect, ik kan gewoon normaal surfen, chatten, gamen maar opeens kan ik geen verbinding (meer) maken met nieuw geinstalleerde programma's? Ik gebruik bijvoorbeeld Firefox 3 en na een nieuw update (3.1) kan er geen verbinding mee maken of ik download een nieuw Msn versie en ik kan er ook geen verbinding mee maken of ik installeer de nieuwe Google Chrome kan ik geen verbinding mee maken.

Andere programma's die allang al op deze computer is geinstalleert bijvoorbeeld Safari, kan ik gewoon normaal op surfen.

Ik gebruik geen Windows Firewall of een ander soort firewall programma.
Weet iemand de probleem?

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-03 14:45
naja, het lijkt er wel op dat het toch een firewall probleem is.

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-05 12:55
eens met DrClaw, heb je de FAQ al doorgelopen?

Verwijderd

Topicstarter
Amplified schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:12:
eens met DrClaw, heb je de FAQ al doorgelopen?
Ja

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:23

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Nou, je mag in ieder geval van mij aannemen dat ook tweakers een prive leven hebben, en dus niet elk uur op zondag de problemen op komen lossen.. Je topic omhoog schoppen met een dergelijke reply is gewoon niet de bedoeling. GoT is geen helpdesk..
Ja, je probleem is dat je met sommige programma's geen Internet verbinding kan maken..

Waarschijnlijk bedoel je: "Kent iemand dit probleem?" of "Weet iemand de oplossing?"

In beide gevallen kan ik zeggen: Ik niet. Maar laten we even over jou praten.

Wat heb je zelf al gedaan om tot een oplossing voor jouw probleem te komen. Wat heb je al gezocht op Google. Je kan toch niet verwachten dat wij (GoT) jouw probleem op gaan lossen terwijl je zelf geen enkele moeite doet om jouw probleem op te lossen.

Maar goed: Kijk hier eens naar: http://support.mozilla.co...t+after+upgrading+Firefox
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.