Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Compaq D500 Probleem met opstarten!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik heb een poosje geleden een pc gekocht ( 2de hands ) maar in perfecte staat, toen ik de pc aansloot kwam ik erachter dat hij nog op windows 2000 draaide. Alles draaide helemaal goed tot ik er windows XP op heb gezet, er was geen verbinding met internet en netwerk, toen heb ik geprobeerd een nieuwe Netwerkkaart erin te plaatsen 8)7 . Dat is niet gelukt ( het was een kant en klare pc dus er pastte geen onderdelen in die niet van compaq waren ) toen heb ik de pc dichtgedaan en geprobeerd er mee te leven maar toen ik hem wilde opstarten gebeurde er niets in het kastje. er gingen geen fans draaien geen harde schijf. Alleen het lichtje van het mobo brandde nog toen keek ik aan de voorkant toen zag ik in een speciale volgorde lichtjes branden : 4 lichtjes in 2 seconden daarna een aantal seconden niets en daarna weer 4 lichtjes.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? ik heb alle Compaq sites afgezocht zonder resultaat!
Groeten Bob Franke }:O
PS: Netwerk kaart kon er niet in omdat het ijzertje te lang was voor de kast

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 13:18 . Reden: Info ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan het ook een probleem met de voeding zijn?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dus het ijzertje hield je tegen ....
dat is pisbakkenstaal. gewoon afknippen met een kniptang en ombuigen.

maareuh heb je wel fatsoenlijke netwerkdrivers geinstalleerd dan ? staat daar geenuiroepteken of iets?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
ondertussen heb ik het probleem gevonden voor de netwerkkaart die erin zit. Er moeten speciale drivers geinstalleerd worden!
Dus het enige probleem is dat de pc zelf niet meer opstart ( compaq evo d500 )

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Natuurlijk heb je "speciale" drivers nodig voor de netwerkkaart, dat is met alle hardware zo. Windows heeft nu eenmaal niet alles zelf bij zich.

Begin eens met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen en te testen. Haal ook die andere netwerkkaart eruit.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:45:
Natuurlijk heb je "speciale" drivers nodig voor de netwerkkaart, dat is met alle hardware zo. Windows heeft nu eenmaal niet alles zelf bij zich.

Begin eens met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen en te testen. Haal ook die andere netwerkkaart eruit.
De netwerkkaart zat er standaard is '' met de netwerkkaart heb ik geen problemen ''
Pagina: 1