Hallo allemaal ik heb een poosje geleden een pc gekocht ( 2de hands ) maar in perfecte staat, toen ik de pc aansloot kwam ik erachter dat hij nog op windows 2000 draaide. Alles draaide helemaal goed tot ik er windows XP op heb gezet, er was geen verbinding met internet en netwerk, toen heb ik geprobeerd een nieuwe Netwerkkaart erin te plaatsen
. Dat is niet gelukt ( het was een kant en klare pc dus er pastte geen onderdelen in die niet van compaq waren ) toen heb ik de pc dichtgedaan en geprobeerd er mee te leven maar toen ik hem wilde opstarten gebeurde er niets in het kastje. er gingen geen fans draaien geen harde schijf. Alleen het lichtje van het mobo brandde nog toen keek ik aan de voorkant toen zag ik in een speciale volgorde lichtjes branden : 4 lichtjes in 2 seconden daarna een aantal seconden niets en daarna weer 4 lichtjes.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? ik heb alle Compaq sites afgezocht zonder resultaat!
Groeten Bob Franke
PS: Netwerk kaart kon er niet in omdat het ijzertje te lang was voor de kast
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? ik heb alle Compaq sites afgezocht zonder resultaat!
Groeten Bob Franke
PS: Netwerk kaart kon er niet in omdat het ijzertje te lang was voor de kast
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 13:18 . Reden: Info ]