Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Favoriete Links weg en auto-refresh dvd-speler

Pagina: 1
Acties:

• 4-legged-bird
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 15:00
Ik heb te maken met een bekend probleem onder Vista: In Windows Explorer zijn mijn Favoriete Koppelingen (in het venster linksboven) verdwenen. Volgens allerlei tips op Internet is dit veroorzaakt door het feit dat ik ooit heb ingesteld dat de tekst "Snelkoppeling naar" bij snelkoppelingen niet moet worden weergegeven. Vreemd op zich, maar goed. Ik heb die instelling dus volgens de bekende methode teruggezet en zowaar: de favoriete koppelingen zijn dan weer terug! Maar....vervolgens krijg ik dan een probleem met cd's of dvd's in mijn dvd-brander. Als ik namelijk een cd of dvd in het apparaat wissel, blijft gewoon de inhoud van de vórige cd/dvd in het Explorerscherm staan! En dan kan ik wel 100 keer op F5 drukken, daar verandert niets meer aan. En aangezien ik dit probleem nóg erger vind dan het ontbreken van de favoriete koppelingen, heb ik alles maar weer teruggezet. Maar ik zou natuurlijk het liefste hebben dat álles goed werkt. Iemand een gouden tip?

They said it couldn't happen here.... And it didn't