Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PSP firmware upgrade lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen allemaal,

ik heb een probleem met mijn PSP. Ik heb voor de release in NL een PSP besteld in Canada en toen wat games erbij besteld (orginele firmware 1.0) en een nieuwe stekker erop gezet (anders kon ik hem niet opladen). NA een tijdje belandde hij in de kast en heb ik er niet veel meer mee gegamed. Nu heb ik wat orginele games geleend van een maat van me die allemaal een hogere firmware nodig hebben. Als ik de stappen volg die worden aangedragen, lukt die firmware upgrade via de uMD echter niet. Ik kom uiteindelijk in een blanco scherm, waar ik twee opties heb Rondje of Kruisje. Als ik het Rondje druk gebeurd er niks, met de andere optie ga ik naar een volgend (wederom leeg) scherm. Het enige wat ik dan kan doen is aan/uit zetten.
Ik dacht dat dit te maken had met het feit dat ik hem in Canada heb gekocht, dus wilde ik de firmware via internet upgraden, maar dat werkt ook niet. Games zijn regiovrij, dus dat zou het probleem niet moeten zijn, toch?

Heeft iemand enig idee of/hoe dit te fixen is? Gewoon weg brengen? Dat moet toch ook zelf te fixen zijn :(

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
als je gewoon firmware 1.0 draait kunt je nieuwe firmware simuleren. Zegmaar booten met nieuwe firmware zodat je kunt gamen, terwijl er stiekem nog gewoon 1.0 opstaat.

Ik heb mijn PSP al een tijdje niet meer, maar dat deed ik altijd. firmware 1.0 was toen een must om te doen wat ik allemaal wilde doen O-)

Kijk voor specifieke support eens op de forums van QJ.net
klikje

[ Voor 7% gewijzigd door Sibylle op 07-09-2008 08:56 ]

Ctrl+k

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Je kan proberen om eerst te beginnen met een iets hogere firmware, en niet in één keer een veel hogere die op je UMD staat. Of misschien updaten via de firmware (4.05 dacht ik) die op we website staat: http://nl.playstation.com...system-software/download/