Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Providers met onbeperkt gratis bellen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal, ik ben op zoek naar een telecomprovider waarmee ik een abonnement kan aansluiten en één nummer gratis kan bellen. Ik gebruik nu orange prepaid waar ik 10 euro per maand voor betaal en hiermee dus één nummer per maand 2000 minuten kan bellen. Nadeel van orange is dat het geen abonnement is en dat ik daardoor twee telefoons gebruik.

Ik ken de volgende providers die soortgelijke aanbod hebben:
  • Telfort unlimited; onbeperkt (1000- of 2000 min p/mnd) bellen naar telfort nummers voor €18,- p/mnd
  • Vodafone onder ons; onbeperkt 4 vodafone nummers bellen voor €10,- per maand
  • T-mobile my faves; 5 nummers bellen met 50% korting op je beltarief
  • Hi vriendenvoordeel; onbeperkt (1000min p/mnd) bellen naar een hi nummer voor €7,50 p/mnd
  • Tele2 familie & vrienden; onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele tele2 nummers tijdens de daluren (van 19.00u tot 08.00u en in het weekend) voor €10,- p/mnd (en je betaalt een starttarief van 7cnt per gesprek)
Kennen jullie nog meer andere abonnementen waar je ten minste één (mobiel) nummer gratis kunt bellen?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 15:22 ]

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-11 12:52
'k Heb een Orange abonnement, waarbij ik voor € 10,- per maand 2000 minuten naar vaste en Orange-mobiele klanten kan bellen, zowel abonneehouders als prepaid-bellers.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-10 16:38
Dat My Faves van T-Mobile is niet alleen voor T-Mobilenummers maar voor alle vaste & mobiele (nederlandse) nummers. :-)

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel voor jullie reactie.
@leekah, ik heb het aangepast. :)

Nadeel van Orange is dat deze is overgenomen door T-mobile en hierdoor geen abonnement kan aansluiten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 18:50 ]

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Hi heeft ook zoiets, VriendenVoordeel :) Kijk even hier onder trefwoord "vriendenvoordeel".

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Is iets als Vodafone 60=3 (60 minuten bellen 3 minuten betalen) iets?
Ik ben wel (studenten)abonnementen tegengekomen met onbeperkt onderling bellen, maar de naam ben ik even kwijt...

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-10 23:04
RemcoDelft schreef op zondag 07 september 2008 @ 19:42:
Is iets als Vodafone 60=3 (60 minuten bellen 3 minuten betalen) iets?
Ik ben wel (studenten)abonnementen tegengekomen met onbeperkt onderling bellen, maar de naam ben ik even kwijt...
Ik denk dat je wireless circle bedoelt :)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:03
kan het nummer waar je naartoe belt ook worden veranderd? zo niet, welke provider is het veel gebelde nummer. (als dit andere nummer een fixed provider heeft valt er nogal wat af)

Strava

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08
Telfort Unlimited?
Onbeperkt bellen naar andere Telfort nummers :)
Voor meer info: http://shop.telfort.nl/unlimited/

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie inderdaad dat Hi ook zoiets heeft. (bedankt voor je info jelle). Tele2 heeft ook een soortgelijke dienst.

Dan komen er dus bij:
  • Hi vriendenvoordeel; onbeperkt (1000min p/mnd) bellen naar een hi nummer voor €7,50 p/mnd
  • Tele2 familie & vrienden; onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele tele2 nummers tijdens de daluren (van 19.00u tot 08.00u en in het weekend) voor €10,- p/mnd (en je betaalt een starttarief van 7cnt per gesprek)

Verwijderd

Je kan ook bij TommyTelecom een aantal producten afnemen. Je hebt keuze uit 3 setups (ligt aan je situatie). Indien alletwee de nummers van jou zijn, dan zou ik gaan voor TOMMY Family. Anders voor Basic of Onbeperkt.

offtopic:
Ga je dit toevallig gebruiken om jezelf te bellen, icm op 1 locatie een GSM Gateway (of via bluetooth) op te hangen icm bv Asterisk VoIP Server? ;)
Ik ga binnenkort testen of T-Mobile W'n'W met 1024/385kb voldoet om te VoIP-en, voldoet dit niet dan ga ik in ieder geval via 2 GSM's routeren.
Pagina: 1