[iPhone 3G] Error bericht bij het sync

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023
Ik krijg sinds een paar dagen steeds een error bericht als ik mijn iPhone aansluit op m'n MBP. Als iTunes dus opstart, om alles over te zetten, krijg ik het onderstaande bericht:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v697/Vampireprince/error_sync.png

Ik heb gewoon een originele iPhone 3G, niet gejailbreaked ofzo en ik gebruik de originele kabel die erbij zat. Verder heb ik voor zover ik weet geen rare software geïnstalleerd op iPhone of de Mac.

Iemand enig idee wat dit is en hoe ik het kan oplossen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kan een reservekopie maken van je data door rechts te klikken op je iPhone in iTunes. Vervolgens de nieuwste 2.0.2 firmware er op zetten en je reservekopie terug te plaatsen. Je hebt dan iig de nieuwste firmware, die clean is, en je behoudt je sms'jes etc.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
Maar ik heb er al 2.0.2 op staan, dus dat kan het probleem toch niet zijn? Ik kan sowieso wel een reservekopie maken, dat is wel goed dat je dat zegt. En dat is sowieso niet dom om te doen eens in de zoveel tijd toch :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Spido schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 23:59:
Maar ik heb er al 2.0.2 op staan, dus dat kan het probleem toch niet zijn?
Je kan het op z'n minst proberen om em er opnieuw op te zetten, niet geschoten....
Ik kan sowieso wel een reservekopie maken, dat is wel goed dat je dat zegt. En dat is sowieso niet dom om te doen eens in de zoveel tijd toch :P?
Als je belangrijke sms'jes etc. krijgt is het idd niet onverstandig om af en toe de boel even te back-uppen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
Ik heb even op internet gezocht, en blijkbaar hebben meer mensen dit probleem. Het komt door de crashlogs van apps op je iPhone. Als dat er teveel zijn, kan dat programma het niet meer aan ofzo.
Volgens verschillende fora is herstellen niet altijd de oplossing.

Ik zal nog ff wachten tot 2.1 deze vrijdag, en als het daarna nog is, dan zal ik hem wel herstellen...

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:50
Voor mij is het opgelost met iTunes 8 :-)
Pagina: 1