AppleTV + Samsung LE40A656

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-10 20:06
Allen,

Met mijn mijn nieuwe tv, de LE40A656 in combinatie met mijn Apple TV heb ik ineens een probleem.

Elke keer als ik mijn tv en Apple TV aan zet kan de tv geen goed signaal krijgen. Het beeld blijft continue weg vallen. Alsof de Apple TV allerlei verschillende modi aan het proberen is.

De apparaten zijn met elkaar verbonden middels HDMI en ik heb ook al verschillende HDMI kabels geprobeerd. Probleem blijft hetzelfde. Tevens ook al de fabrieksinstelling terug gezet van de Apple tv en de tv heeft het probleem met de laatste 2 firmware versies gehad, momenteel staat de allerlaatste er op.

Er is maar 1 oplossing tot op heden en dat is de stekker van de Apple TV er uit halen en weer er in doen, het systeem gaat dan dus alles weer opnieuw opstarten en ik heb direct beeld. Geen enkel probleem totdat ik de tv weer uit zet of van source wissel.

Qua instellingen maakt het ook niet uit of ik de Apple TV via 1080P of in een lagere modi laat zenden. Heeft iemand hetzelfde issue of enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem en kwam na wat onderzoekswerk op de volgende oplossing. Ik heb het zelf nog niet getest maar het lijkt me het proberen waard!

http://www.macosxhints.co...p?story=20081207011101698