Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Broncode, en nu ??? (vervolg)

Pagina: 1
Acties:
  • 372 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

wow, die was wel weer heeel errug snel gesloten, had me in ieder geval de mogelijkheid gegeven te reageren hierop...zou wel prettig zijn geweest.

Alvast bedankt voor de reacties op vorige topic start _/-\o_ _/-\o_

Ik heb mijn vorige topic gestart omdat ik toch wel heeeel nieuwsgierig ben hoe dit nu verder werkt.
Ik heb een paar tooltjes liggen om mijn subs om te zetten, daar ligt het niet aan, maar deze source code heeft mij ertoe aangezet er nu eens een keer mee te gaan klooien en kwam er basic niet verder uit via google en GoT.
Verder is de .exe te downloaden van dit converteer bestand, maar wil dit graag zelf uitvoeren...moet toch ergens beginnen :)

Hieronder de link van de pagina waar ik de broncode vandaan heb.

dat doet er toch niet toe ?

Alvast bedankt.

[ Voor 12% gewijzigd door whoami op 06-09-2008 18:38 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:57
MIsschien had je gewoon eens mijn vorige sluit-message goed moeten lezen. :)
Als je er niet mee akkoord bent, dan kan je me altijd DM'en, of mailen, maar moet je niet gewoon zomaar een nieuw topic gaan openen, anders blijven we bezig :)

klik

Als je echt heel nieuwsgierig bent naar hoe het werkt, dan adviseer ik je dat je eerst eens begint met het opzoeken van een paar tutorials over het hoe en wat van programmeren.
Je moet nl. niet beginnen lopen, als je nog niet kan gaan.

[ Voor 94% gewijzigd door whoami op 06-09-2008 18:39 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.