Verwijderd

Topicstarter
Ik heb per ongeluk de beeld instelling van m'n Egreat verandert in 1080P terwijl m'n tv nog op 720P staat.( en dus ook nog gesaved
Hierdoor zie ik dus niks meer als ik mijn Egreat opstart en kan ik dus ook niet meer in het set-up menu komen .
wie weet hoe ik weer in het menu van de Egreat kan komen om dit weer ongedaan te maken .
Is er soms een mogenlijkheid dat ik hem reset of ietse met de remote kan doen ( eventueel een reset geven of terug naar de fabrieksinstellingen ?)
Wie o wie kan mij hiermee helpen ?

Alvast hartelijk bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8)7 8)7 8)7

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Staat er niets over in in de handleiding om hem te resetten?

Aangezien ik verder geen flauw idee heb wat een Egreat is behalve dat het waarschijnlijk iets met video spelen doet ofzo, probeer hem eens met een scart/composiet/svideo verbinding aan te sluiten? Daarover kan sowieso geen HD dus misschien kan je hem dan op die maneir alsnog instellen :)

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:50

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Even aan een ander beeldscherm hangen op de instellingen te veranderen? In de manual kijken om te zien hoeveel stapjes het was naar het scherm waar je de resolutie kan veranderen en het blind doen?

Eventueel contact opnemen met Egreat om het aantal stapjes te horen of voor een andere oplossing?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:20:
Staat er niets over in in de handleiding om hem te resetten?

Aangezien ik verder geen flauw idee heb wat een Egreat is behalve dat het waarschijnlijk iets met video spelen doet ofzo, probeer hem eens met een scart/composiet/svideo verbinding aan te sluiten? Daarover kan sowieso geen HD dus misschien kan je hem dan op die maneir alsnog instellen :)
Hartelijk dank voor deze goude tip wat betreft de composiet aansluiting , dit heeft idd geholpen om hem weer terug te zetten op 720P , nogmaal hartelijk dank .

Oh ja , de Egreat is een netwerk media tank , ik speel hierop zo'n beetje alles af via de TV , mooi apparaat maar een waardeloze handleiding , nogmaals hartelijk dank _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 16:49

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:01:
[...]

Hartelijk dank voor deze goude tip wat betreft de composiet aansluiting , dit heeft idd geholpen om hem weer terug te zetten op 720P , nogmaal hartelijk dank .

Oh ja , de Egreat is een netwerk media tank , ik speel hierop zo'n beetje alles af via de TV , mooi apparaat maar een waardeloze handleiding , nogmaals hartelijk dank _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Heb je wel de laatste handleiding? daarin staat ook op pg 7 de Quick setting of TV mode.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount