Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Muizen zijn echt heel persoonlijk. Ik heb wel eens muisreviews gelezen, maar dat gel*l over precisie en snelheid is bij topmuizen volgens mij niet zo heel interessant meer. Er is gewoon een punt waarboven ze zo snel worden dat ik het verschil niet meer voel. Dan ga je dus voor degene die het lekkerst in de hand ligt. Bij mij was (en is) dat de Razer Copperhead. Ziet er ook nog eens slick uit en heeft knoppen aan de zijkanten. Verder muis ik vooral met mijn hand op de mat, terwijl ik de muis van links naar rechts beweeg tussen mijn duim en pink.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Diamondback 3G of MX518 of Intellimouse Explorer 3.0
Logitech MX400 werk met alles lekker, of je nu photoshopt of COD4 speelt.
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
IMHO Zou je beter een uitstapje nemen naar rond de 50 euro. Daar zitten namelijk alle kwaliteit muizen. Neem bijvoorbeeld de Logitech MX518 of G5.
Wat je het beste kunt doen is naar een MediaMarkt/Saturn of computerboer gaan en daar een aantal muizen vasthouden. Kies daar de fijnste uit en koop die via de pricewatch (of daar als het een gunstige prijs is).
Wat je het beste kunt doen is naar een MediaMarkt/Saturn of computerboer gaan en daar een aantal muizen vasthouden. Kies daar de fijnste uit en koop die via de pricewatch (of daar als het een gunstige prijs is).
offtopic:
Edit: Gedownloadde DVD films zijn ook legaal hoor
Edit: Gedownloadde DVD films zijn ook legaal hoor
[ Voor 8% gewijzigd door alex3305 op 13-09-2008 22:09 ]
Zoals je zelf al zegt is het heel persoonlijk, dus eigenlijk kan ik alleen mijn eigen ervaringen vertellen 
Heb over de jaren voornamelijk met Logitech muizen gewerkt. Razers schijnen goed te zijn wat betreft preciezie en kwaliteit, maar ze zijn naar mijn mening vaak te smal. In den beginne heb ik nog wat Logitech Pilot muizen gehad, maar die zijn inmiddels ook verleden tijd. Er zijn nog gelijkwaardige modellen, maar voor gaming zou ik ze niet aanraden.
Voor gaming heb ik later een MX500 gekocht en een aantal versleten muizen later een aantal MX518's. Een G5 heb ik eens ter hand genomen maar bied m.i geen meerwaarde; Je zult hogere preciezie dan de MX518 niet nodig hebben (ik speel o.a. de snelle FPS'en als Quake III Arena, Counter-Strike 1.6 en Team Fortress 2), de vorm is hetzelfde maar de prijs veel hoger. De vormgeving is relatief breed als je het vergelijkt met andere muizen, je legt je duim een beetje in de muis waardoor je naar mijn mening meer controle hebt over de muis.
De MX518 vind je voor rond de 30 euro in de pricewatch en is daarom voor mij de ideale muis
Heb over de jaren voornamelijk met Logitech muizen gewerkt. Razers schijnen goed te zijn wat betreft preciezie en kwaliteit, maar ze zijn naar mijn mening vaak te smal. In den beginne heb ik nog wat Logitech Pilot muizen gehad, maar die zijn inmiddels ook verleden tijd. Er zijn nog gelijkwaardige modellen, maar voor gaming zou ik ze niet aanraden.
Voor gaming heb ik later een MX500 gekocht en een aantal versleten muizen later een aantal MX518's. Een G5 heb ik eens ter hand genomen maar bied m.i geen meerwaarde; Je zult hogere preciezie dan de MX518 niet nodig hebben (ik speel o.a. de snelle FPS'en als Quake III Arena, Counter-Strike 1.6 en Team Fortress 2), de vorm is hetzelfde maar de prijs veel hoger. De vormgeving is relatief breed als je het vergelijkt met andere muizen, je legt je duim een beetje in de muis waardoor je naar mijn mening meer controle hebt over de muis.
De MX518 vind je voor rond de 30 euro in de pricewatch en is daarom voor mij de ideale muis
[ Voor 4% gewijzigd door geez op 13-09-2008 22:19 ]
Maar?Ik weet dat een muis volgens de FAQ persoonlijk is maar
Als je geen idee hebt over hoe gericht(er) te zoeken heb je simpelweg niet genoeg bestaande ervaringentopics over muizen gelezen. Begin daar eens mee.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()