Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een nieuwe computer (Vista + Norton) geinstalleerd en via easy transfer alle instellingen overgezet. Nu heb ik als ik mijn email (windows mail) wil controleren het volgende probleem: als ik op "alles ontvangen en verzenden" klik krijg ik een foutmelding (zonder code). Als ik op alleen "alles ontvangen" of alleen "alles verzenden" klik krijg ik wel mijn mail binnen. Als ik als test aan mijzelf een mail verzend krijg ik hem wel verzonden, maar krijg ik hem niet automatisch binnen! Hij staat ingesteld om elke 2 minuten op nieuwe berichten te controleren, maar ik krijg na 10 minuten nog steeds niets binnen, alleen de melding "er zijn geen nieuwe berichten". Als ik dan zelf op de knop "alles ontvangen" druk krijg ik de mail wel binnen, maar vervolgens krijg ik dan elke 2 minuten een piepje en de mededeling dat er nieuwe mail is, die er op dat moment dan niet meer is. Ik heb mijn emailaccount handmatig opnieuw ingesteld en heb ook de emailinstellingen van Norton tijdelijk uitgeschakeld en opnieuw opgestart, alles zonder resultaat. Ik heb hetzelfde met mijn vorige computer in het begin ook gehad, maar toen dacht ik dat het aan de antivirus van McAffee lag. Die eraf gehaald en toen Norton erop gezet waarna het probleem was opgelost. Helaas heb ik het nu dus weer. Heb inmiddels met verwijdertool Norton eraf gehaald en weer opnieuw geinstalleerd, maar dus ook zonder resultaat. Wie weet raad. :?