Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug?] Google Chrome verkleint plaatjes vaak niet

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Ik neem dit topic even als voorbeeld: Het grote grappige plaatjes topic deeltje 21 (20 posts per pagina)

Ik gebruik Google Chrome, de laatste Beta versie (edit: Officiële build 1798
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/525.13 (KHTML, like Gecko) Chrome/0.2.149.29 Safari/525.13). Als je op GoT een groot plaatje post, wordt deze automatisch verkleind, zodat deze past in de breedte van de post en voorzien van een rood/wit geblokt randje (als het plaatje erg groot is, komt er een waarschuwing bij, maar dit is niet relevant). Google Chrome lijkt hier moeite mee te hebben, vaak laat hij het plaatje zien, maar verkleint deze niet. Ook niet na refreshen of zelfs hard refreshen. Het gekke is, toen ik bij wijze van test op een post wilde klikken (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/30693235), kijken of dan wel de plaatjes goed verkleind zouden worden, gebeurde hetzelfde. Maar toen ik met de backbutton weer terugging naar de vorige pagina, waren de plaatjes (alle plaatjes op die pagina) wel verkleind. Zodra ik weer opnieuw naar de pagina navigeerde, ging het weer fout en als ik dan het backbutton-truukje uitvoerde, ging het wel weer goed.

Ik ga ervanuit dat dit een browserbug is, gezien het Beta status is en een oudere versie van Webkit gebruikt, maar ik wilde het toch even melden, misschien dat er toch iets fout zit, wat door andere browsers over het hoofd wordt gezien. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Glaanie op 06-09-2008 16:26 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik hou het in eerste instantie ook op een bug in Chrome

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57