Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb gister een Samsung Omnia gehaald en dacht: Weet je wat ik ga de 8 GB even volgooien met muziek.

Wat ik mij echter niet heb bedacht is dat ik een iMac heb. De CD met drivers is alleen voor de pc en als ik via de usb aansluit, herkent hij hem geeneens :(

Kan dit gefixt worden?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoi en welkom op GoT!

Heb je zelf ook al een en ander geprobeerd? Als de telefoon bijvoorbeeld Bluetooth heeft, om hem dan daarmee te verbinden. Dan kan je in ieder geval wat.

Wat heb je zélf zoal nog meer geprobeerd? We verwachten hier op GoT namelijk ook een beetje eigen inzet... :)

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:06
zoek eens op missing sync

Freelance Drupal Developer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles geprobeerd. Zelfs Samsung gebeld! Alleen nemen niet op op zaterdag :(

Maar is het uberhaubt mogelijk om Windows mobile op mac te syncen?

Ik ga even zoeken!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:53
google: windows mobile sync mac

-> http://www.pocketinfo.nl/...ce-syncen-met-je-mac.html

syncmate dus. Dat heb ik na 6 seconden gevonden. Misschien kan je dat eens proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door FragileM64 op 06-09-2008 15:52 ]

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Verwijderd

Topicstarter
THNX ik ga het proberen

(ik ben niet zo goed met gadgets)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het net geprobeerd. Maar zowel SyncMate als iSync werken niet. Hij herkent de telefoon gewoon niet. Ik heb alle USB poorten geprobeerd en hem meerdere malen aan en uit gezet

De mac zegt nu: ' Connecting' als ik hem aansluit. Maar zowel SyncMate, iSync als de Mac zelf vidnen hem nergens terug

Sorry voor het aanpassen steeds. SyncMate start nu automatisch op als ik de usb aansluit. Alleen herkent hij de telefoon niet. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2008 17:14 . Reden: Update ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Samsung SGH-i900 Omnia Deel 2 zulk soort vragen mogen gewoon daarin voortaan. Even een beetje eigen inzet kan nooit kwaad ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.