Meerdere monitoren aansturen

Pagina: 1
Acties:

• potloodbekertje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-05 20:15
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik meerdere monitoren aan kan sturen en waarmee ik elke monitor (5 in totaal) iets anders kan laten doen. Ik wil namelijk op elke monitor een andere slideshow weergeven.

Heeft iemand een idee voor een programma waarmee ik dit op een simpele manier kan doen?

Bedankt alvast

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zult sowieso 5 monitor outputs moeten hebben, dus meerdere videokaarten kom je bijna niet onderuit (hoe is de config nu?).

In welk formaat zijn die slideshows?

• potloodbekertje
Ik heb 3 videokaarten met 6 uitgangen waarop nu ook 6 beeldschermen draaien. Die overigens prima werken. Ik kan ook op elk scherm een slideshow draaien. Het probleem is alleen dat ik naar elk scherm een aparte slideshow moet slepen om het te laten werken. (monitor 6 is alleen te bereiken door te slepen via 2, 3,... 5)

Ik zou graag een programma willen waarmee ik kan zeggen van: Laat deze slideshow draaien op die monitor.

Of eigenlijk wil ik 5 keer het "slideshow programma" (IrfanView) openen en vervolgens aan ieder scherm 1 versie van IrvanView toewijzen.

[ Voor 22% gewijzigd door potloodbekertje op 06-09-2008 15:14 ]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Terw_Dan schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:08:
In welk formaat zijn die slideshows?
Heb je daarnaast Ultramon al eens geprobeerd?

[ Voor 13% gewijzigd door TERW_DAN op 06-09-2008 15:13 ]

• potloodbekertje
Ja maar Ultramon werkte ook niet helemaal.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou Winsplit revolution kunnen proberen, dan kan je met Crtl+Alt+Left/Right je scherm verplaatsen per monitor, dit kan overigens ook met UltraMon!

Verder kan je met UltraMon ook een snelkoppeling een scherm toewijzen, moet je dus steeds dezelfde slideshows opstarten, dan kan je in het eigenschappen gedeelte van de snelkoppeling in het tabblad 'Ultramon Monitor' een scherm toewijzen aan de snelkoppeling, en ook hoe deze daar geopend moet worden (full screen, minimized of op een eigen afmeting)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:46
Met powerpoint kan het zowieso. Dan kan je zeggen op welk scherm hij moet openen.

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-05 21:26
Dit lijkt mij meer iets voor een scripting taal. Daar zijn er voldoende van maar kijk eens naar www.autohotkey.com. Het is even wat handwerk maar daar kun je precies mee bereiken wat je wilt.

Hans van Zijl

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10

LauPro

Prof Mierenneuke®

Je kan PowerPoint prima scripten (VBS/VBA) om 5 shows te openen op verschillende schermen. Anders moet je eens kijken naar een pakket wat dit voor je kan managen (NarrowCasting).

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Pagina: 1