Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tiger Woods 08 PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee hoe je een profiel kan aanpassen? Ik heb een 'poppetje' gemaakt, maar ingame valt 'ie wat tegen. Maar nu lijkt het dat ik 'm alleen maar kan selecteren of deleten... terwijl ik maar 1 of 2 dingetjes wil aanpassen! Dat moet toch kunnen?

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2008 14:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:17:
Iemand enig idee hoe je een profiel kan aanpassen? Ik heb een 'poppetje' gemaakt, maar ingame valt 'ie wat tegen. Maar nu lijkt het dat ik 'm alleen maar kan selecteren of deleten... terwijl ik maar 1 of 2 dingetjes wil aanpassen! Dat moet toch kunnen?
Ja.. of niet :X

• WhizZRinaldo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-07 20:50
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:17:
Nee.

Verwijderd

Topicstarter
Ben er ondertussen achter: de optie EA Games Game Face is dus NIET de Game Face optie waarover je op internet leest (dat je een foto van je eigen gezicht kan importeren) maar... het scherm waar je je profiel kan aanpassen. :s Dat hadden ze wel eens een andere naam mogen geven, vind ik, maar goed...