Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC heeft sinds kort geen DVD-drive meer. Omdat ik toch al van plan was om een (stand-alone) DVD-speler voor mijn beamer kopen, dacht ik eraan om geen PC-DVD-drive meer te kopen. Om data-DVD's dan te kunnen lezen, wil ik dus stand-alone DVD speler gebruiken, die het via de USB kopieert.

En daarom dus een simpele vraag (maar nergens te vinden): kan een DVD speler met USB-verbinding ook naar de USB schrijven of kan die alleen maar lezen? Dan heb ik het dus niet over TV-programma's opnemen op een harde schijf, maar alleen simpelweg DVD --> USB.

Of alternatief: kan een DVD-speler via de USB direct worden verbonden met een PC zodat hij als externe DVD-drive fungeert?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

*checking*

de mijne (cheap ass samsung a 230,=) kan het wel maar dan weer alleen met divx of foto's of muziek extenties

waarom geen (externe) dvd drive kopen dan? 25,= pleuro's heb je er al één ?

[ Voor 36% gewijzigd door Fish op 06-09-2008 14:20 ]

Iperf

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
bedoel je niet gewoon een externe DVD-drive zoals bijvoorbeeld deze ?

[ Voor 11% gewijzigd door asmi op 06-09-2008 14:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik bedoel geen externe DVD speler. Ik zie namelijk voordelen in een stand-alone DVD, omdat je dan niet je PC nodig hebt tussen je DVD en TV. Dat kost alleen maar weer onnodige kabels en tijd. 70% van de DVD's zijn namelijk voor films (en dan heb ik dus geen PC nodig), maar die andere 30% wil ik wel graag met hetzelfde apparaat kunnen lezen en kopieren naar USB.

Ik dacht bijvoorbeeld aan een philips DVP5980. Die heeft een USB verbinding, is te krijgen vanaf 50 euro, maar ik weet dus niet of die alleen maar kan lezen of ook kan schrijven via de USB.
Meer ervaringen?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je kan natuurlijk een manual downloaden ofzo / vragen in de winkel

[ Voor 20% gewijzigd door Fish op 11-09-2008 21:36 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard de manual en specificaties al even gecheckt, geeft geen uitsluitsel. Ik vermoed dat het niet mogelijk is, want er wordt alleen maar gesproken over bestanden afspelen, maar als er iemand is die er wel ervaringen mee heeft, zou dat uitkomst bieden.

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-02 21:23
Ik zou gewoon even een nieuwe DVD drive kopen, kost ook weinig en kan je meteen (als je wil) ook DVD's branden. Doe ik ook bijna nooit, maar de mogelijkheid hebben is toch wel fijn.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Pagina: 1