Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wijzigingspercentageberekening

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Verwijderd

Topicstarter
Scrabble :D

Maar ff serieus... Deze reply van mij bijvoorbeeld:

Verwijderd in "[Serieus] Contant geld overdragen op ope..."

Daar stond eerst alleen: MB... Macbook?

Toen heb ik 'm ge-edit en de hele onderste zwik erbij getyped... waarom staat er dan maar een wijzigingspercentage van 41%? Dat zou iets van 500% ofzo moeten zijn, iig boven de 100?

Verwijderd

Wat is dat voor forum? En waarom kan ik er niet in? :)

De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:22
Het wijzigingspercentage is bij grote edits inderdaad wel een beetje vaag, maar het geeft je meestal wel een aardig idee.

@hierboven, dat is de Huiskamer zie Voorwaarden aanvragen huiskamer (HK) toegang

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

DM!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:10
Ik loop me ook wel eens af te vragen hoe dat nou precies zit. Af en toe verander je bijna niks en krijg je dat mooie scrabblewoord erbij en vice versa :)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De gehele quote telt ook mee, dus je hebt amper de helft aan tekst later toegevoegd. B)

Maar goed, dat percentage moet je gewoon zien als erg grove indicatie. Afhankelijk van de lengte van de tekst kan zelfs een ander algoritme gebruikt worden. :+

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Voutloos schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:13:
De gehele quote telt ook mee, dus je hebt amper de helft aan tekst later toegevoegd. B)

Maar goed, dat percentage moet je gewoon zien als erg grove indicatie. Afhankelijk van de lengte van de tekst kan zelfs een ander algoritme gebruikt worden. :+
De quote is 245 tekens, plus mijn eigen eerste tekstje maakt 259. Wat ik daarna typte is: 458. Totaal is dus 717. Die 41% is wat mij betreft dus niet te verklaren :P

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij relatief korte posts gaat het dan ook niet op lengte. :Y) Er zijn talloze manieren om teksten te vergelijken en zonder dat je weet welke gebruikt wordt moet je geen Grote Waarde hechten aan het exacte percentage. 40% of 60% who cares? In beide gevallen weet je dat je een stuk verranderde tekst kan verwachten. En als het 2% is bij een kleine post, weet je dat het subtiele verandering was. Gebruik dat getal verder niet als ware het een exacte wetenschap.

{signature}

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Er wordt simular_text gebruikt om de 'gelijkenis' tussen 2 versies te vertalen naar een percentage, het is dus sowieso geen percentage gebaseerd op lengte van de post.

Geen bug dus.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.