Een deel emails onderschept/geblokkeerd bij Live Hotmail

Pagina: 1
Acties:

• Wicket
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-11 15:18
Ik heb sinds een week of een paar meer last dat een deel van mijn emails niet aankomen. Het begon allemaal een week geleden toen ik me wou registreren bij *SNIP*. Ik kreeg geen email met een activatielink. Ik heb vervolgens meerdere malen op de site mijn emailadres ingevuld dat ik geen mail van hun krijg.

Later dacht ik aan het controleren of mijn emails wel aankomen, want er was al geregelde tijd niks aangekomen in mijn Postvak In, maar wel in een map waar de berichten automatisch na toe worden gefilterd. Ik verstuurde dus een mail vanaf mijn mailaccount bij de universiteit en die kwam wel aan, maar toen ik via www.codecomments.com mijn emailadres invulde bij het formulier met vergeten wachtwoorden kwam er geen mail aan. Ik heb in de afgelopen tijd verscheidende keren mijn wachtwoord bij Windows Live Hotmail verandert, maar dat heeft niks geholpen. Zelfs email doorsturen naar een andere live-account werkte niet (typisch microsoft: geen mogelijkheid om je email door te sturen naar een niet-microsoft domein).

Vanochtend heb ik Systeemherstel toegepast tot voor de datum dat ik wel een bericht in mijn Postvak In heb gekregen voor het geval dat er wat onaardige software op mijn computer zat. Vervolgens heb ik mijn wachtwoord opnieuw verandert en heb ik ervoor gezorgd dat al mijn berichten automatisch in een andere map wordt geplaatst. Ik heb daarna weer via www.codecomments.com en *SNIP*, maar er kwam nog steeds geen mail aan. Vervolgens heb ik het geprobeerd via www.ster.nl en via www.cosmologyathome.org en dat lukte tot mijn verbazing wel.

Kan iemand mij vertellen of iemand mijn email gedeeltelijk zit af te pakken of dat Microsoft problemen hier meer van weet?

Warez links mag je weglaten, zie hiervoor de Gedragsregels van GoT.

[ Voor 3% gewijzigd door IEF op 10-09-2008 22:16 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb gekeken op die sites maar 1 van die sites gaat niet door de beugel en misschien blokkeert daarom Microsoft het.