Verwijderd

Topicstarter
Sommigen van jullie zullen waaschijnlijk zoiets hebben van ¨Huh?¨. Mń bedoeling is namelijk de gpu, een hd 3870, van een andere kleur te voorzien. Reden: mń systeem staat er nu bij met kraakheldere slangen, mooi wit licht, maar alleen dat onaangename rood van de gpu ligt me niet goed.

Vraag nu, kan ik er gewoon verf op spuiten die tegen de warmte kan? Een detail hierbij, een non game mental dus heet word de kaart niet bepaalt..

?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:03

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Wil je de GPU zelf, of alleen de kaart voorzien van een kleur?

Verf is geen goede geleider, meer een isolator. Er zal vast wel warmtegeleidende verf bestaan, maar dan nog...

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:21
Waarschijnlijk ga je de koeler spuiten en niet de gpu zelf. Hittebestendige autolak werkt wel denk ik.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik kan me herinneren dat ooit iemand op got ook zoiets heeft gedaan... weet niet meer wie.. lang lang geleden....

Verwijderd

Topicstarter
Klopt helemaal, het is de bedoeling dat de bovenkant van de kaart, dus niet de kant met de koeler gemonteerd een andere kleur moet krijgen.

Autolak is dus de oplosing..

• ixl85
Autolak is wel smerig hoor... Word best een vies gezicht.
Glanzende lak met allemaal putjes en bergjes... en je ziet stof er heel goed op!

Denk dat mat beter is of een hele lichte glans.

Verwijderd

Topicstarter
het hoeft natuurlijk niet een dikke laag te worden waar je nagels in blijven staan, gewoon een nevellaagje lijkt me wel voldoende, ik zal eens bij een automat oid gaan kijken..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

PCB spuiten is ook wel te doen op zich, heb het ooit eerder gedaan en het gaat op zich goed, zolang je maar geen 7 lagen dikke verf eroverheen spuit :P

• ixl85
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 00:42:
het hoeft natuurlijk niet een dikke laag te worden waar je nagels in blijven staan, gewoon een nevellaagje lijkt me wel voldoende, ik zal eens bij een automat oid gaan kijken..
Ja.... True :9
Zat met mn hoofd idd bij een dikke laag.

Ben benieuwd hoe het word, wel pics posten!
Pagina: 1