Een tijdje geleden had ik assanins creed geinstaleerd maar ik had iets erg vaag probleem. Het spel wilde maar niet lopen op, als ik de settings helemaal naar beneden haalde ik amper een paar fps meer. Echter haalde ik mijn resolutie naar 800 x 600 liep alles plots perfect, zelfs alle settings op high en ik haalde nog altijd een soepele framerate. Echter, als ik ook maar de resolutie een klein beetje optrek zakt heel de framerate in elkaar, de rest van de instellingen maken bijna niets van verschil uit. Nu dacht ik, het zal wel aan de game liggen. Maar nu heb ik net alone in the dark 5 geinstaleerd. net hetzelfde verhaal, op 800 x 600 heb ik op low en medium exact 30 fps (gelockt veronderstel ik) en op high ook 30 fps met af en toe een drop naar 25. Als ik de resolutie een beetje optrek krijg op low nog 15 fps. Iemand een idee? Ik ga alvast de drivers eerst is onderhanden nemen
config
cpu: core2duo, 45 nm, 3.5 ghz (oc)
gpu: 7950gx2, elke gpu heeft 512 gddr (en ja de settings staan correct ivm sli)
geheugen: 1.5 GB, loopt synchroon met cpu (ik ga meteen ook is de belasting bekijken)
config
cpu: core2duo, 45 nm, 3.5 ghz (oc)
gpu: 7950gx2, elke gpu heeft 512 gddr (en ja de settings staan correct ivm sli)
geheugen: 1.5 GB, loopt synchroon met cpu (ik ga meteen ook is de belasting bekijken)