Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Allemaal,

Sinds een week heb ik de Samsung i900 Omnia _/-\o_ in mijn bezit (millionairs pack ;) ) het is een voortreffelijk toestel, zo compleet als het maar kan... ik was er een paar dagen mee bezig om alles onder de knie te krijgen, maar kreeg maar geen films op het toestel.. hij synchroniseert het niet... ofzo... vandaar dat ik mijn heil hier zoek, kan iemand me enig uitleg geven over hoe ik films op het toestel krijg en ze nog kan afspelen ook, bvd.

MVG

Gates565

• timbry
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 14:11
Hier
kun je het misschien wel vinden.

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience

Verwijderd

Topicstarter
thnx, maar voor zover ik kon zien was er nix waar ik iets aan had... toch bedankt voor de moeite

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 15:57

Tim Schuhmacher

abasios

Je kan beter ipv ActiveSync voor grote bestanden je telefoon als verwisselbare schijf benaderen: hoofdmenu > instellingen oid > verbindingen > usb verbinding > massaopslag > mijn opslag

Verwijderd

Topicstarter
Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 22:36:
Je kan beter ipv ActiveSync voor grote bestanden je telefoon als verwisselbare schijf benaderen: hoofdmenu > instellingen oid > verbindingen > usb verbinding > massaopslag > mijn opslag
Ja, Het is gelukt!! mijn dank is groot.. nu kan ik eindelijk onderweg ook van filmplezier genieten... Thnx!! _/-\o_

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit soort vragen kun je voortaan beter kwijt in de main thread of zelf even proberen op te zoeken. Groeten is overigens ook overbodig op ons forum ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.