Hey allemaal,
Ik ben al vrij lang member, maar niet op het actieve gebied, hoewel ik vaak mee lees. Nu wil ik toch graag van jullie kennis gebruik maken.
Ik kan niet vinden wat ik zoek ...... of ..... ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat ik zoek ?
Vrij simpel (zou je zeggen), een mediaplayer die ik met LAN (of liever wifi) op mijn netwerk (windows based) kan aansluiten voor streamen van geluid en beeld. Tevens moet deze 'speler' uiteraard een remote control hebben, maar belangrijker ... een tv-tuner voor het opnemen. Dat laatste kan ik nergens vinden ....
Of je hebt een media player in alle soorten en maten, zonder tuner
Of je hebt een HDD recorder met wat media mogelijkheden, zonder netwerk ondersteuning.
Ik hoef geen high tech digitale tv met HDMI enzo, gewoon een vervanging van mn VHS recorder met netwerk mogelijkheden.
Extra's die mooi meegenomen zijn, zijn o.a.
- display met info voor mp3 / streaming radio, zodat je tv niet aan hoeft
- ftp toegang (liefst met meerdere users)
- internet streaming tv, zoals uitzendinggemist en youtube
- rss reader
Wie kan me helpen met merken/modellen ? Tnx in advange !!
Ik ben al vrij lang member, maar niet op het actieve gebied, hoewel ik vaak mee lees. Nu wil ik toch graag van jullie kennis gebruik maken.
Ik kan niet vinden wat ik zoek ...... of ..... ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat ik zoek ?
Vrij simpel (zou je zeggen), een mediaplayer die ik met LAN (of liever wifi) op mijn netwerk (windows based) kan aansluiten voor streamen van geluid en beeld. Tevens moet deze 'speler' uiteraard een remote control hebben, maar belangrijker ... een tv-tuner voor het opnemen. Dat laatste kan ik nergens vinden ....
Of je hebt een media player in alle soorten en maten, zonder tuner
Of je hebt een HDD recorder met wat media mogelijkheden, zonder netwerk ondersteuning.
Ik hoef geen high tech digitale tv met HDMI enzo, gewoon een vervanging van mn VHS recorder met netwerk mogelijkheden.
Extra's die mooi meegenomen zijn, zijn o.a.
- display met info voor mp3 / streaming radio, zodat je tv niet aan hoeft
- ftp toegang (liefst met meerdere users)
- internet streaming tv, zoals uitzendinggemist en youtube
- rss reader
Wie kan me helpen met merken/modellen ? Tnx in advange !!
.: There are 10 kinds of people in the world: those that understand binary, and those that do not :.