EN7200GS tv out probleem

Pagina: 1
Acties:

• Dionysius
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11-2024
Hallo, wanneer ik mijn PC alleen op mn tv aansluit (s video) is hij de instellingen kwijt vermoed ik, want ik krijg zwart knipperend beeld met daarover heen rollend vaag mijn computerbeeld. Wat kan ik hieraan doen? Wanneer ik hem in clone modus zet met een beeldscherm eraan is het wel goed... maar dan wel alleen als mijn beeldscherm primary is, wanneer ik de tv als primary zet heb ik het zelfde effect.

Wat ik dus wil is alleen mijn TV aansluiten en daar gewoon beeld op hebben.

Thnx alvast

• Dionysius
Heb trouwens wireless netwerkkaart besteld, dus misschien wil het straks via remote en m dan op 800x600 16 bits zetten, want ik denk dat hij dat verknald als ik hem alleen met de TV eraan opstart...

Verwijderd

Verkeerde frequentie?

• Dionysius
Ja dat is wel duidelijk dat de resolutie enzo niet klopt, maar waarom is hij die instelling kwijt als ik alleen de TV aan mn PC hang zonder monitor. Want in clone modus doet de TV het wel gewoon...

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als je monitor het wel doet als secondary kan je daarop de resolutie veranderen van je primary.

• Dionysius
Dat kan, maar dan werkt het nog niet, het rare is ook als ik mn TV (standaardbeeldscherm) primary zet en ik doe herkenning in de instellingen tab dan geeft hij een 1 op mijn monitor en niet op mijn TV. Mijn TV is dan dus 2 terwijl dit 1 zou moeten zijn toch?

• Dionysius
Krijg hem ook via remote niet goed... hij staat gewoon op 800x600 maar het beeld blijft knipperen en gek doen. Hij denkt wel dat het een HDTV is terwijl ik hem gewoon via de s-video uitgang heb aangesloten op een normale TV.
Pagina: 1