Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista upgrade deïnstalleren

Pagina: 1
Acties:

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49
Sinds een tijd heb ik Vista op mijn PC geïnstalleerd. Ik had XP en heb Vista aangevraagd met zo'n voucher. Ik kreeg een upgrade DVD die over een XP installatie moest.

Nu ben ik totaal niet meer tevreden over Vista ( :X ) en wil XP er weer opzetten. Kan ik mijn XP dan nu nog wel activeren, nu er een eens een Vista upgrade overheen is gegaan? Of vervalt die XP licentie na een upgrade en activatie Vista?

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 20:46
ik kan je hier geen direct antwoord op geven maar volgens mij moet het gewoon werken.
maak anders eerst een image van je hd voordat je downgrade/format/whatever.

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 20:30

JohnD

Bernd

even bellen met MS?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49
Ja dat is een goed idee. Ik heb al een gloeiende hekel aan Windows opnieuw installeren, dus wil eerst wel even zekerheid :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Officieel is je XP gebruikerslicentie komen te vervallen na je upgrade overigens.

Maar als je de topcs van de afgelopen twee dagen nakijkt vind je ook een manier om een clean install te doen met Vista - wellicht dat dat beter werkt :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device